©®TM schreef:wel weer classics clashende datum![]()
het feit al dat ik niet gezegd heb, dat het over Regi van Milk inc ging, en dat jij ervan uitging dat het daar idd over gaat, zegt wel al genoeg om te weten over wie ze het eigenlijk wel hebben,héThaMan schreef:hahaha machtige flyer...
ivm aanvallend... wie zegt dat ze het over Regi hebben van Milk Inc ? Laat em het maar bewijzen...
kan ook de regi zijn van op den hoek. Anyway denk niet dat de naam Regi geregistreerd staat hoor, kan ook moeilijk.
Ik zal er niet bij zijn...
Nele303 schreef:het feit al dat ik niet gezegd heb, dat het over Regi van Milk inc ging, en dat jij ervan uitging dat het daar idd over gaat, zegt wel al genoeg om te weten over wie ze het eigenlijk wel hebben,héThaMan schreef:hahaha machtige flyer...
ivm aanvallend... wie zegt dat ze het over Regi hebben van Milk Inc ? Laat em het maar bewijzen...
kan ook de regi zijn van op den hoek. Anyway denk niet dat de naam Regi geregistreerd staat hoor, kan ook moeilijk.
Ik zal er niet bij zijn...![]()
Maar bon, ben daarmee niet pro of contra Regi, hé
vroeg het me gewoon af..
lagoa? wat dan?emotionslover schreef:ja idd.....©®TM schreef:wel weer classics clashende datum![]()
montini
lagoa
yoko
Nele303 schreef:het feit al dat ik niet gezegd heb, dat het over Regi van Milk inc ging, en dat jij ervan uitging dat het daar idd over gaat, zegt wel al genoeg om te weten over wie ze het eigenlijk wel hebben,héThaMan schreef:hahaha machtige flyer...
Ik zal er niet bij zijn...![]()
Maar bon, ben daarmee niet pro of contra Regi, hé
vroeg het me gewoon af..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast