Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Net Season Final van LOST season 5 achter de rug...
1 woord... HALLE"FUCKIN"LUJA !!!

Veruit beste seizoen tot nu toe... nog 1 seizoen te gaan als afsluiter, startende Januari 2010.
Hm ik ben na 2 afleveringen gestopt met kijken omdat ik t precies nogal uitgesponnen vond ... mss nog es een 2e kans geven :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Het hele verhaal erond blijft mij intigreren.
Season 5 heeft veel onbeantwoorde vragen ingelost, laat ons zeggen praktisch alle vragen...
Enige waar we nu nog mee zitten is "Who The F... Is Locke" !
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Zonet powder blue gezien, wat een meesterwerk :cheers: voor de mensen die crash kennen (kennen is houden van denk ik, ik zou ni weten wie dit geen goede film kan vinden) , is deze film een must. Zelfde genre, heel sterke acteerprestaties, knap gedaan !!!! Ze moeten al sterk uit de hoek komen wat mij betreft om dit jaar nog een betere film uit te brengen.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door pooley »

ThaMan schreef:Het hele verhaal erond blijft mij intigreren.
Season 5 heeft veel onbeantwoorde vragen ingelost, laat ons zeggen praktisch alle vragen...
Enige waar we nu nog mee zitten is "Who The F... Is Locke" !
I've catched up en ge hebt gelijk, wtf ...
Zelfde met Jakob

En nu komt er nog een 6de zeker??

Ben content dat Prison Break er bijna opzit want daar waren ze er ook ff over aant gaan ...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

pooley schreef:
ThaMan schreef:Het hele verhaal erond blijft mij intigreren.
Season 5 heeft veel onbeantwoorde vragen ingelost, laat ons zeggen praktisch alle vragen...
Enige waar we nu nog mee zitten is "Who The F... Is Locke" !
I've catched up en ge hebt gelijk, wtf ...
Zelfde met Jakob

En nu komt er nog een 6de zeker??

Ben content dat Prison Break er bijna opzit want daar waren ze er ook ff over aant gaan ...
Daar was ik al na seizoen 2 afgehaakt, die bleven maar lopen... hoe kunde daar nu 4 seizoenen tv rond maken :scratch:
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Het Filmtopic

Bericht door Gio »

Damn it... Ik moet eens wat meer achter mijn schoonbroer zitten want ik loop dus blijkbaar achter met die afleveringen van Lost. Hij heeft nu wel de 1ste 4 afleveringen van seizoen 5 binnengegooid. Ben dus benieuwd...

En naar 't vervolg van Jericho ben ik ook benieuwd want vond 't 1ste seizoen ook serieus goed...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Jericho.. 2de season al vorig jaar achter de kiezen gestoken... open einde maar komt geen 3de meer (zonde)
Prison Break was een kut seizoen maar het was een zeer waardige memorable final episode die ik van geen kanten zag aankomen.
Net "24" season final gezien, ging normaal ook stoppen... maar volgens mij gaan ze er nog een spin-off of zelfs een achtste aan breien (het blijft toch de machtigste serie sinds tijd en heugenis)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Zijn er Heroes fans in de zaal?
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Uit nieuwsgierigheid toch maar begonnen aan Lost 5 - terug afgezet. Wat ne uitgesponnen zever is me dat. Net als heroes, begint ook serieus langdradig te worden. Prison Break is net op tijd gedaan, hopelijk komt er geen 5e seizoen.
Sorry gasten maar ik vind dat een serie als lost, waar geheimzinnigheid de leidraad is, geheimzinnig moet blijven. Neem een voorbeeld aan Twin Peaks, iedereen sprak erover, iedereen volgde t, en na t 2e seizoen wist je nog niet precies wat er aan de hand was. Dat is mystiek, en dat is goede televisie. Lost was dit ook, zeker de eerste 2 seizoenen, was dit programma ronduit fantastisch. Het derde seizoen was de perfecte afsluiter, het 4e en 5e had er nooit mogen zijn, want ze zijn er voor mij in geslaagd om het programma slecht te maken.
Waarom doen ze niet zoals bij HBO ? Hoe goed de serie ook is, als t gedaan is, is t gedaan. En komt er, terecht, een nieuwe serie. Generation Kill, zalige serie, spijtig dat t gedaan is, maar de algehele herinnering blijft, t was een prachtserie. The Wire, zonde dat er geen 6e seizoen komt, maar : herinnering = prachtserie.
Idem voor sopranos, carnivale (twin peaks achtige freakshow over de strijd tussen goed en kwaad) : het verhaal was rond, en serie is gedaan. Er had nog een extra seizoen kunnen komen om t een en t ander te verklaren, maar : dat had er teveel aan geweest.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Filmtopic

Bericht door pascal78 »

yep heroes..

maar nog maar 3 of 4 afleveringen gezien van seizoen 3.. kan nog ni echt zeggen wat ik er van vind..

opt eerste zicht wa raar, maar da zal misschien aan de staking van vorig jaar liggen.


prisonbreak => idd hoe kunde daar nu 4 seizoenen van maken..
al afgehaakt halverwege seizoen 1

amai gek, carnivale, idd wel een zeer de moeite reeks vond ik zelf

lost => nooit echt na gekeken dus geen oordeel noch mening :roll:
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Soprano's, The Wire gaan vergelijken met Lost of Prison Break is appelen en peren vergelijken. Doch was het einde van "The Soprano's" shit 1ste klas... Had zoveel beter geweest !
Lost blijft toch mysterieus man ? of heb ik wat gemist... er zijn nog zoveel vragen... wat zijn de rollen van Locke, Claire, Jacob, De Vader van Jack, Wat is Namaste etc... Ik hoop toch een antwoord te krijgen in the final season.
Prison Break idd, eindelijk gedaan...

Heroes vond ik 1ste season super... bij 2de season na aantal episode's afgehaakt.
Enige die mij kon bekoren was Haiyden :cyclopsani: voor de rest vond ik het maar zwakke acteurs, zoals die chinees die dik men kloten uithing.

Anyway "24" blijft voor mij den topper
"The Fringe" heb ik ook gevolgd, was ook zeker niet slecht.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

:lol: dieje chinees die kan ik ook al lang ni meer zien

Ik was nog vergeten iets te zeggen over "24" : beste serie ooit op een tv verschenen imo. Ongelooflijk hoe ze er in slagen een superspannende reeks (seizoen 1) elk nieuw seizoen nog spannender te maken, tot 7 keer toe, waardoor ik van ganser harte hoop dat er nog een 8e bijkomt. Heil Jack Bauer !!! :cheers:

Ik zag daar ook nog Jericho staan, ik vond t ook ergens spijtig dat er maar 2 seizoenen waren, maar anderzijds kon je ook wel stellen dat t verhaal af was - een perfecte serie dus. Overigens meer dan de moeite waard deze serie, ik heb daar echt van genoten.

Onbekend mss maar , eens je ze ziet, zeker niet onbemind, ook al is er (erg erg erg) maar 1 seizoen van : the invasion - prachtige serie met sterke acteurs en een immens mysterieuze sfeer in en rond de everglades. Anderzijds kan je ook weer stellen dat t verhaal af was, dus ja, wrm zou er nog een extra seizoen moeten komen om nog wat te profiteren van de kijkcijfers ?

Moraal van het verhaal : je moet weten wanneer te stoppen ...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Yup heb de heroes laatste seizone volledig ligge maar toch ni echt aangetrokke niet meer...

Ben band of brothers aan het zien, das andere koek ze! HBO RULES
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

djaxxie schreef:Yup heb de heroes laatste seizone volledig ligge maar toch ni echt aangetrokke niet meer...

Ben band of brothers aan het zien, das andere koek ze! HBO RULES
Kheb er precies nen hbo fan bijgemaakt :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Het Filmtopic

Bericht door djaxxie »

Lestat schreef:
djaxxie schreef:Yup heb de heroes laatste seizone volledig ligge maar toch ni echt aangetrokke niet meer...

Ben band of brothers aan het zien, das andere koek ze! HBO RULES
Kheb er precies nen hbo fan bijgemaakt :lol:
Hehe :bounce:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast