Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door tomaz »

Nog nooit last gehad met andere bezoekers in kinepolis BXL. Antwerpen ook niet. Leuven wel, twee zatte studenten.
Het enige wat me momenteel sterk stoort bij kinepolis zijn hun overdreven prijzen (9euro voor een digitale film) en hun onnozele pauzes. Gelukkig kan je op voorhand weten in welke films er pauze gegeven wordt. Die ga ik dus al zeker niet in kinepolis zien.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Als ge last hebt met iemand, is de beste manier van aanpakken directe confrontatie :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

ik erger mij gewoon aan de reclame in het begin, we hebben het eens gecontroleerd... de film van 20u begon pas om 20u25! Wij komen nu gewoon 20minuten te laat altijd, probleem opgelost :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door pooley »

Enige keer dat wij problemen gehad hebben was in UGC de Brouckère, hartje brussel.
Ma bon, in Leuven ook al, door een groep irritante studenten
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Het Filmtopic

Bericht door pascal78 »

ik ga nu ni zo vaak na kinepolis

maar toch nog nooit zo'ne stoot voorgehad

tja ff wachten en u ding op ICQ doen :roll:
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

Misschien is er in de daluren meer kans op zo'n abnormaliteiten. Kwart voor 5 op ne zaterdag is niet direct een volle zaal. Voor de rest in cinemazalen nooit iets voorgehad, ge zit tenslotte met mensen in de zaal dus als ge wilt kunt ge U altijd ergeren.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Het Filmtopic

Bericht door dj_neo »

Ik vind Kinepolis vooral schandaaaalig duur.
Ik ben vorige week naar Quantum of Solace weest te kijken.

8€ ticket
3€ cola
4€ popcorn
0.5€ wc

En dat voor een schijtfilm. Ik ga zelden cinema, maar de volgende keer dat ik ga is het zonder booze en eten, en pis ik wel buiten op de parking. :x
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

zonder booze en drank is dat allemaal niet plezant :P dat moet er gewoon bij
en als ik uitga doe ik meer op dan 15eur op 2u tijd hoor :mrgreen: dus ik vind dat allemaal wel meevallen ;)

ps: je hebt wel gelijk dat ze een beeeeetje overdrijven, maar cinema is dan ook meer iets voor 1 keer per maand, zelfs minder!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Ik heb gisteren thuis een hele mooie.... fantasy film gekeken. En ik heb me nog aardig vermaakt ook. De film heet Stardust, en komt uit 2007. Met robert de niro en Michelle pfeiffer !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door tomaz »

djginod schreef:Ik heb gisteren thuis een hele mooie.... fantasy film gekeken. En ik heb me nog aardig vermaakt ook. De film heet Stardust, en komt uit 2007. Met robert de niro en Michelle pfeiffer !

Is een van de grootste flops van 't jaar. Direct op DVD gegaan en dat verkoopt langs geen kanten, ondanks de sterrencast.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Stardust is niet straight-to-dvd gegaan... en ik moet ook zeggen dat ik de film maar een dikke drol vond.
Ivm cinema's, ga op een vrijdagnamiddag als iedereen school heeft en werken is.
Ik doe dat regelmatig met een premiëre film, en meestal zitten we dan met 10 man in de zaal wat zalig is.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

tomaz schreef:
djginod schreef:Ik heb gisteren thuis een hele mooie.... fantasy film gekeken. En ik heb me nog aardig vermaakt ook. De film heet Stardust, en komt uit 2007. Met robert de niro en Michelle pfeiffer !

Is een van de grootste flops van 't jaar. Direct op DVD gegaan dat verkoopt langs geen kanten, ondanks de sterrencast.
Heb je het over dezelfde film, want iedereen is er lyrisch over ( http://www.imdb.com/title/tt0486655/usercomments ) en men stemt ook heel hoog: 8.0/10 61,726 votes Dat vind ik dan bijzonder knap voor een "flop" !
Direct op DVD gegaan
Stardust was released on August 10, 2007 in the United States in 2,540 theaters, earning US $9,169,779 in its opening weekend (an average of $3,610 per theater). The film also opened the same day in Russia and the rest of the Commonwealth of Independent States, earning $8,118,263 as of October 14 2007. Stardust has earned a total of $135,553,760 worldwide.[14] Its biggest markets were the US where it made $38 million, and the UK where it made $31 million (approx. £16 million GBP).

The film rates 66% at the movie review aggregator Metacritic based on 33 reviews.[15] On another aggregator, Rotten Tomatoes, the film received 76% rating.[16] The film has received Rotten Tomatoes' Cream of the Crop rating of 65% from major news outlets.[17] Stardust was released in the UK and Ireland on October 19, 2007, where it enjoyed particularly strong reception and box office success.

:?:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Ik heb stardust ook gezien, t eerste half uur althans, daarna afgezet om nooit meer terug op te zetten, imo is zoiets de naam film niet waard. Maar t kan ook aan mijn smaak liggen, want er zijn inderdaad toch wel veel mensen die stardust gezien hebben, wat toch duidt dat er een publiek voor is.

In hetzelfde genre de film "The chronicles of Narnia - Prince Caspian", dat vind ik dus wel een prachtfilm, net als de eerste trouwens.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Het Filmtopic

Bericht door After »

ThaMan schreef:Ivm cinema's, ga op een vrijdagnamiddag als iedereen school heeft en werken is.
dan moet ik ook werken hoor, als iedereen werkt vrijdagnamiddag :P
vond het wel een goei :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Mja, oke, ik leef graag in een fantasiewereld :twisted: en sta ik er meer open voor blijkbaar. Tuurlijk is het geen Dark Knight of Donnie Darko, of iets dergelijks. Maar ik ben gezegend met een brede smaak :P

het gaat er volgens mij ook om, wat verwacht je van een film...

Hoewel, films die zogenaamd grappig moeten zijn, (de Ben Stiller, Owen Wilsen, Steve Martin etc) ga ik met een grote boog omheen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast