Het Filmtopic

Alles in verband met films, televisie en radio
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door beatz »

en die ene flik in die flitsauto
opt gemak in de kant aant vissen terwijl hij een opblaaspop achter het stuur zette om de schijn op te houden :D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Het Filmtopic

Bericht door poehaaaaa »

gisteren "3:10 to Yuma" gezien. Ben normaal geen fan van Westerns maar deze is echt de moeite waard om te zien, sjieke film :sunny:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

Dan ben ik weer de enige die em niks vond...
1u30min zat ik op een climax (in de film) te wachten, bleef helaas zwaar uit...
Wel geen kwaad woord over het acteer gebeuren...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

Dit weekend Eagle Eye gezien ... niks om van wakker te liggen. Niet slecht, maar ook niet meer dan gemiddeld.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Het Filmtopic

Bericht door dj_neo »

n.a.v. de dood van Paul Newman nog eens naar een resem films aan het kijken van hem.

Road to Perdition heb ik er juist opzitten. Een iets wat kleinere rol van hem naast Tom Hanks en Jude Law. Maar acteerprestatie zijn top. Ook hele mooie muziek, wat ik altijd wel kan appreciëren. Het is een gangster film maar focust totaal niet op het mafia gedeelte. 8/10
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door beatz »

net terug van de avant-premiere van Death Race
een soort verfilming van Wipe out; of Fast&Furious met wapens
niet slecht maar nu ook niet top
leuke race-scenes, grappige combinatie auto-wapens en veeeeeel verschroeid rubber :)
verwacht geen oscar-winnend materiaal (misschien voor decor of special-effects) maar verstand op nul en genieten van de actie-scenes
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Het Filmtopic

Bericht door Nostalgie90 »

beatz schreef:net terug van de avant-premiere van Death Race
een soort verfilming van Wipe out; of Fast&Furious met wapens
niet slecht maar nu ook niet top
leuke race-scenes, grappige combinatie auto-wapens en veeeeeel verschroeid rubber :)
verwacht geen oscar-winnend materiaal (misschien voor decor of special-effects) maar verstand op nul en genieten van de actie-scenes

Er is ne cultfilm met ne jonge kerel genaamd "Sylvester Stallone", Death Race 2000 dat de voorloper was
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Het Filmtopic

Bericht door ThaMan »

was die niet met David Carradine ?
Hij doet btw ook de Voice van "Frankenstein" in de nieuwe Death Race (beetje cameo rol dus)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Het Filmtopic

Bericht door djginod »

Door een vriendin van mij gisteren Swimming Pool uit 2003 gezien http://www.imdb.com/title/tt0324133/ Beetje aparte en in het begin saaie film, maar uiteindelijk wordt ie toch wel euh,.... ja, apart. Gaat over een oudere schrijfster die nieuwe ideeën opdoet in een vakantie huisje / adresje van uitgever in Frankrijk. Ze denkt eerst alleen te zijn, maar dan verschijnt de dochter van de uitgever ook. (Ook haar huis natuurlijk). Een knappe verschijning.

Volgens mij eigenlijk meer een vrouwenfilm, maar heb het toch maar helemaal uitgezongen, maar dit helpt wel hoor:

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Het Filmtopic

Bericht door lemant »

^^ Is die niet van François Ozon? Check anders eens de rest van zijn palmares, dit is één van zijn toegankelijkste films :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

Iemand hier linkeroever al gezien ? Vlaamse productie - bizarre film, gebeurt niet echt veel en toch boeiend, met een fantasierijke climax die toch wel weer op feiten/mythes/legendes (discussie apart) is gebaseerd.
Leuk detail : de hoofdrolspeelster lijkt als 2 druppels water op mijn ex, naakt en al :D Spijtig dat ze op t einde dood gaat :P
Mijn mening : dikke aanrader ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re:

Bericht door Lestat »

Dim schreef:
Administrator schreef:
dj_neo schreef:Prison Break s04 trekt op geen reet. Ik heb het afgezet.

Gisteren nog eens gekeken naar A Beautifull Mind. Acteerwerk :-o 10!
Hoe lang is dat al bezig???
Mijn vrouw vraagt of Sucre vrijkomt... das het enige dat ze moet weten :-)
Kheb net gezien dat ze em neergeschoten hebben :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Het Filmtopic

Bericht door Lestat »

djginod schreef: The mist, ja, wel aardige film. Het einde is ook redelijk hard...
Qua understatement kan dit tellen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Het Filmtopic

Bericht door Krozfader »

The Mist is voor mij toch wel de top horror prent van dit jaar...

Uitstekend acteerwerk, voelt echt aan als een nachtmerrie die er niet beter op wordt, de monsters zijn subliem en komen rechtstreeks uit een wereld waar ik zeker niet zou willen terechtkomen, tja ik ben er nog steeds van onder de indruk ook al heb ik hem maanden geleden gezien, dees wordt zeker nog eens herbekeken... De combinatie van een goeie auteur met een goede regisseur, waren alle horrors maar van dit niveau....
"The second most popular game that we played as children is House"
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Re: Het Filmtopic

Bericht door beatz »

vandeweek ff de cinefiel uitgehangen: maandag naar Loft en donderdag Tropic Thunder :bounce:

Loft is imho al de lof en bewierrooking meer dan waard.
kan moeiteloos concurreren met de grote hollywood-blockbuster-whodunit films
schitterende visuele stijl, puik acteerwerk en vlaamsche onderbroekenhumor (Scheetje & Dikken zijn hilarisch :D ). Het verhaal zelf is heel uitgekookt: je wordt gewoon zot gemaakt met vanalle veronderstellingen over het wie en het waarom maar je weet pas hoe de vork echt aan de steel zit zo ongeveer één minuut voor de aftiteling begint! Chapeau aan Van Looy & De Pauw, ze hebben echt een schitterend stuk cinema afgeleverd!

Tropic Thunder dan...
Alhoewel ik een fan ben van Ben Stiller-films was dit voor mij een kleine ontgoocheling.
het begon veelbelovend (de introductie van de hoofdpersonages is subliem gedaan aan de hand van verzonnen filmtrailers) maar daarna is mij het verhaal een beetje ontgaan en leek het wel of ik naar de nieuwste rambo aan het kijken was: ontploffingen in de jungle temidden van de vietcong.
ik zag er wat naar uit maar het resultaat was maar aan de magere kant...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten