Voetbal

Alles in verband met sport
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ik word er gewoon 'woedend' van hoe de media dienen held hier uitsmeert.
precies of tis het einde van de wereld. Kzag gisteren 6-7 gazetten naast mekaar liggen en twas precies of de koning was dood.
Denk dat alleen de standaard het ni op de voorpagina had staan, een krant naar men hart...

Een 26 jarig sjotterken is dood, who gives a fuck (buiten die Bruggelingen dan)

Myanmar, 2 dooi, 3 dooi in holland tijdens een brand, de BHV klucht, ni belangrijk genoeg. Lekker aan populisme doen...

Ach ja, ik probeer me er niet meer in op te winden, vrienden(en mijn vriendin) kenden hem van toen hij als jonge gast nog sjotte, twas toen al een klet/dikkenek
Mijnen baas heeft met hem ook nog gesjot in D3 of iets hoger, twas nen dikkkenek.
Ik ga me ni uitspreken over zijn 'voetbaltalent', daar ken ik te weinig over.

Good riddance zou erover zijn, dat wel, maar dat iedereen er zo'n drama over maakt, kom zeg.
En dan nog maar zwijgen over het onderzoek dat gevoerd wordt. lachen
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kortijk meisje dood gereden van 16 jaar door vrachtwagen gisteren, een verre nicht van me. :? 1 klein artikeltje in de krant bestaande uit 5 zinnen.

Sterchele uit 5 kranten.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

dj_neo schreef:Kortijk meisje dood gereden van 16 jaar door vrachtwagen gisteren, een verre nicht van me. :? 1 klein artikeltje in de krant bestaande uit 5 zinnen.

Sterchele uit 5 kranten.
Nen verdiende innige toegewenst! :(
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Kheb ze nooit in m'n leven gezien, alleen haar zuster van 20 eens long time ago. Niet echt voeling mee. Maarja, ge ziet maar dat opeens kan gedaan zijn.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Hem echt eren als een held vind ik ook een beetje overdreven, dat het erg is dat iemand komt te overlijden weet iedereen, maar het had hier perfect vermeden kunnen worden als hij zich aan de snelheid hield.

Ik weet nog toen indertijd Ayrton Senna verongelukte dat ik veel meer aangeslagen was.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Aah Ayrton Senna. Daar had ik een pet van. :P Was wel zeer jong toen hij stierf.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Administrator schreef:Hem echt eren als een held vind ik ook een beetje overdreven, dat het erg is dat iemand komt te overlijden weet iedereen, maar het had hier perfect vermeden kunnen worden als hij zich aan de snelheid hield.
Ik volg het niet echt op de voet het onderzoek maar wie het is toch nog steeds niet duidelijk waarom hij van de baan is geraakt dacht ik, of niet?
Als je tegen 120 tegen een boom vliegt ben je ook steendood!
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef: Ben eens benieuw dat onze held even positief in het nieuws kwam wanneer er een andere slachtoffer bij betrokken was ....
Zo denk ik er in feite ook wel een bitje over.
Heb ooit héél gekke maar wel beredeneerde dingen gedaan met de moto maar als ge kinderen krijgt dan denkte niet aan jezelf meer aan degenen die je kan kwetsen..... cliché cliché maar zo is het wel.

Ik las hier ook iets over de gazetten: zoiets als het Laatste Nieuws, Nieuwsblad, GvA,.... da moesten ze verbieden. Da heeft niks meer met journalistiek te maken en zit dichter bij Dag Allemaal dan wa anders.
Mor ja, als alleen Standaard, de Tijd en De Morgen nog kwaliteit kunnen brengen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

ik vindt het gewoon erg da ze nie wilen vrijgeven of hij onder invloed was ofnie.eens zien als da met iemand van ons gebeurd hoe rap ze gaan zeggen da we onder invloed waren ofnie...heb sterchele regelmatig gezien in larocca en is ook ne goeie maat van tofke ... dus weet wel hoe da hij leefde
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

illusionfreak schreef:ik vindt het gewoon erg da ze nie wilen vrijgeven of hij onder invloed was ofnie.eens zien als da met iemand van ons gebeurd hoe rap ze gaan zeggen da we onder invloed waren ofnie...heb sterchele regelmatig gezien in larocca en is ook ne goeie maat van tofke ... dus weet wel hoe da hij leefde
En waarom is dat erg? Wat heeft dat nu in godsnaam nog voor belang? Gaat het Sterchele terugbrengen? Gaan ze hem nog een boete geven of zijn rijbewijs intrekken. Me dunkt dat zijn nabestaanden al genoeg te verwerken hebben dan dit soort onzin nog eens uitgesmeerd in de kranten te zien staan...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

illusionfreak schreef:ik vindt het gewoon erg da ze nie wilen vrijgeven of hij onder invloed was ofnie.eens zien als da met iemand van ons gebeurd hoe rap ze gaan zeggen da we onder invloed waren ofnie...heb sterchele regelmatig gezien in larocca en is ook ne goeie maat van tofke ... dus weet wel hoe da hij leefde
idd, op het nieuws zeiden ze dat het resultaat van het bloedonderzoek zal verzwegen worden
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wat is het nut van dat te verzwijgen, nu kan alleman beginnen speculeren over hoeveel drank of drugs hij in zijn lijf had. Net zoals ze van Tom Boonen dachten dat hij aan de coke zat.
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 05 mar 2008, 20:16

Bericht door beatz »

kan mij nie echt voorstellen dat binnen een paar weken op een officiele persconferentie zal blijken dat er niets in het bloed inzat...
moest er niets speciaals aan de hand zijn zouden ze er zo geen geheimzinnig gedoe van maken (imho)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hij zat op een bbq dus misschien had hij 5 pintjes en een leffe gedronken ofzo, anyway, laat het iemand anders doen en je krijgt een anders nieuws waar ze u misschien enorm zwart maken

hij reed iets sneller dan de toegelaten snelheid... zal ik nooit vergeten


ik denk dat ik nooit voor de media zal willen werken :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast