Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

manmanman, 70 bladzijden vol gezever en gejank, waarvan 35 pagina's van Kevin zelf die neut over hoe goed en fantastisch ie wel is. Kom zeg, waar spreken we over? Een dj die 15 jaar geleden groot was en nooit buiten de landsgrenzen verder is geraakt dan een paar setjes. Be serious.

Een beetje bescheidenheid zou niet misstaan KJ. Een dj draait plaatjes van een ander, that's all you are, that's all you do. Voor iemand die grote woorden en verklaringen doet over muziek en "de belgische groten", kan ik alleen maar denken dat je vooral draait om uw ego te strelen.

De dag dat je zoals Marco Bailey de hele wereld rondreist dag in dag uit en dat ik mensen in Colombia hoor praten over u op straat, DAN mag je nog eens al die verklaringen doen. Tot dan stel ik voor dat ge u wat bescheidener opstelt en wat minder u belachelijk maakt. Sorry hoor, ik ben vele jaren een fan geweest van de Balmoral crew, maar als ik zo'n dingen lees wordt ik triest dat een mens zo laag kan vallen. Ik ben misschien naief, en dacht dat dj's het deden omdat ze van muziek hielden, zoals Tomaz, Marco Bailey of Sven Vath.

Lose the attitude! Je zult er zoveel meer respect door terug krijgen.

En laat de boze reply maar komen. I don't care.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Volkomen met je eens !
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

Psytox schreef:
En laat de boze reply maar komen. I don't care.

Ge krijg jet toch wel, ziever panche
Marco Bailey, ha ha ha, un des plus hypocrite de tous.
Celui là il est arrivé en lèchant le cul de tout le monde.
Et aujourd'hui, à cause de ça, les vrais deejays ils parlent pas avec lui ici dans son propre pays!
Kevin Jee, je te le rapelle il a joué un des premiers en Allemagne en 1992!
Et aussi à Paris + dans toutes les grandes villes de France et il avait pas un disque à vendre!
Marco Bailey il est seulement partit jouer à l'étranger quand il a fait un disque! Alors quoi?
Toi aussi tu es trop con pour connaître les vrais raisons quand un deejays il va à l'étranger?
C'est seulement un business pour les labels! Ils envoient des types qui savent même pas jouer seulement parce qu'ils ont fazit un duique dans un studio et que c'est même pas eux qui composent mais le technicien du label!
ZE MOGEN DUS BETER DEN TECHNICUS IN BUITELAND STUREN!
Donc tu dois d'abord savoir comment ce business il fonctionne avant de venir toi aussi avec tes conneries!
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Psytox schreef:Ik ben misschien naief, en dacht dat dj's het deden omdat ze van muziek hielden, zoals Tomaz, Marco Bailey of Sven Vath.
Oei, oei, oei Psytox... Marco Bailey die het doet voor de muziek. 'k denk dat je daar wel schielijk de mist ingaat.

Soit, Kevin t'était un des meilleurs à l'époque mais ces jours-ci... il faut être un peu réaliste quand-même ;)
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

rizzo> schreef: Soit, Kevin t'était un des meilleurs à l'époque mais ces jours-ci... il faut être un peu réaliste quand-même ;)
Réaliste? Quand on est un des meilleurs, je vois pas pourquoi ça va changer? C'est vous ici sur ce forums qui essayez de faire de ces deejays là des hasbeen simplement parce que tous les nouveaux ils arrivent à rien! Ils intéressent personnes! Mais ça je l'ai déjà dit! Et je suis obligé encore car vous avez pas encore compris!
Pourquoi Kevin il est pas plus connu à l'étranger comme David Guetta ou Bob Sinclar (C'est eux les stars aujourd'hui...)?
Déjà, lui au moins il a pas besoin qu'un technicien il compose dans sa place dans le studio. Et il vient pas à une séance avec des disques en dessous de son bras pour faire des samples. Il joue lui-même!
Mais ça l'intéresse pas de faire des disques pour se faire aussi enculer comme tous ceux en Belgique qui ont fait ça et qui ont aujourd'hui pas un franc!
Alors, oui il joue pas à l'étranger, mais c'est normal il fait pas des disques! Il veut pas jouer dans ce système!
Et ça aussi ça ennuie beaucoup du monde et des labels parce que avec Kevin il vont pas faire du fric sur son dos! Capitche?
Alors pour quelqu'un qui n'est pas dans le système, moi je trouve qu'il est toujours bien là EN 2008!
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Wat een gezever allemaal hier seg. Groot ego, klein ego, goeie dj, slechte dj... WHO CARES!!!

Stop the bullshit everybody and start enjoying the music!

Ik ga Kevin Jee morgen aan 't werk zien op Steven's birthday party in de Curve in Kessel-Lo en daar ben ik gewoon blij om. Punt uit!
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Heb hem dus aan het werk gezien de zaterdag op Steven's birthday party. Zelden een dj zo zien opgaan en zien inleven in z'n muziek. Hij heeft voor mij nog maar eens bewezen 'the master of the after' te zijn!
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Wie gelooft er eigenlijk dat KJ forever echt ne maat is van Kevin en niet zelf Kevin dat over zichzelf praat in de 3e persoon?

Als het echt ne maat is van Kevin, dan passen ze wel heel goed samen, want hij heeft de zelfde vurigheid om in discussies blijven op te gaan.
Ik vind het wel grappig. :mrgreen:
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

JDG schreef:Wie gelooft er eigenlijk dat KJ forever echt ne maat is van Kevin en niet zelf Kevin dat over zichzelf praat in de 3e persoon?

Als het echt ne maat is van Kevin, dan passen ze wel heel goed samen, want hij heeft de zelfde vurigheid om in discussies blijven op te gaan.
Ik vind het wel grappig. :mrgreen:
we moeten deze discussie nu weer niet op gang brengen hé!
Fade to grey !
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

rizzo> schreef:
Psytox schreef:Ik ben misschien naief, en dacht dat dj's het deden omdat ze van muziek hielden, zoals Tomaz, Marco Bailey of Sven Vath.
Oei, oei, oei Psytox... Marco Bailey die het doet voor de muziek. 'k denk dat je daar wel schielijk de mist ingaat.
bwa, voor de pussy en 't geld waarschijnlijk ook, maar doe es een klapke met hem, 't is niet alleen daarvoor dat em het doet eh. 'k Heb daar eens een paar verhitte discussies over gehad met hem, hij kan alleszins beter tegen kritiek om te beginnen :D
Soit, 'k haal hem vooral aan als voorbeeld omdat ie een van de weinige belgen is die echt internationaal is doorgebroken en er toch al jaren staat. Of ge hem nu kan hebben of nie, hij staat er wel en wordt in't buitenland enorm hoog aangeschrveen en heeft een dikke fanbase. In tegenstelling tot bepaalde egotrippers-wiens-naam-we-niet-gaan-vermelden :roll:

Enfin, 'k zal vanaf nu gewoon meelezen, 't is een te grappig feuilleton.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

M.U.C. schreef:
JDG schreef:Wie gelooft er eigenlijk dat KJ forever echt ne maat is van Kevin en niet zelf Kevin dat over zichzelf praat in de 3e persoon?

Als het echt ne maat is van Kevin, dan passen ze wel heel goed samen, want hij heeft de zelfde vurigheid om in discussies blijven op te gaan.
Ik vind het wel grappig. :mrgreen:
we moeten deze discussie nu weer niet op gang brengen hé!
Ah, oeps, ik heb alleen maar de laatste pagina's gelezen.
Dus negeer mijn opmerking maar als het zou moeten lijden tot eindeloze discussies
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

kj forever schreef:Le top, c'est seulement quand on parle de toi! Tous ces deejays que toi tu vois dans ces boîtes, il intéressent personne en Belgique.
Et on voit rien sur les forums des posts ou des lectures de ces types. Alors oui c'est le top van den bak van de belgische triestig nightlife.
Tu as un point: MAIS un grand MAIS, j'en suis sur et certain, que si tous ces grand dj's , inclus Kevin Jee, devrait commencer aujourd'hui à mixer, ils n'arriveront pas au même status qu'ils ont fait avant.
Pour qoui? Simple: parce qu'on n'est plus dans les années '90 magiques comme avant. C'est un facteur a ne pas negliger.
Et avec cela, je ne veux rien dire sur les qualités d'un dj, mais l'epoque dans laquelle il joue est certainement important.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

JDG schreef:parce qu'on n'est plus dans les années '90 magiques comme avant
daar zit et em :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Psytox schreef:In tegenstelling tot bepaalde egotrippers-wiens-naam-we-niet-gaan-vermelden :roll:

Enfin, 'k zal vanaf nu gewoon meelezen, 't is een te grappig feuilleton.
vind ik ook
vooral omdat de dj in kwestie toch wel 2 (!!!) bookings heeft momenteel tot en met juni
en dan nog rondlopen met een dikkenek :roll:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Weer goed aan het stoken precies, het zal hier nooit beteren
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten