AmoriMusica schreeflemant schreefLol, wat een zalig topic ... een beetje leven in de keet, wat newbies die de boel hier komen kruiden ๐
De dag dat ik een diploma moet hebben om ergens een plaatje te mogen opsmijten dan hang ik mijn headphones wel aan de haak ๐.
seg, alsge een cafรจ wilt opendoen, moet ge ook een tapdiploma hebben
dus waarom niet hetzelfde voor een dj?
ne portier moet ook een "diploma" hebben, nu
dus waarom niet hetzelfde voor een dj?
wa werk doet gij? hoe zoude het vinden dat ze gewoon alleman kunnen aanwerven voor datgene waar gij jaren werk en geld hebt ingestoken, waar ge jaren van uw leven aan hebt gegeven, nee, niet met tegenzin, zeker ni! Maar ineens komt uw kennis en jarenlange ervaring in het gedrang, omdat "de markt" open is en iedereen die uw werk wil doen om zo een centje bij te verdienen, dit ook mag doen! En dan nog voor een bedragske waar ge nog gene sloef sigaretten voor koopt!!!!
Stel u DA is voor!
Denkt erover na, en komt dan uw gedacht nog is zeggen
:cat:
Niet dat het er toe doet, maar ik ben vertegenwoordiger. Ik heb handel gevolgd en daarna 1 jaar "verkoop". Allebei technische richting dus (geen hoger onderwijs) ... ik ben begonnen met het aanvullen van rekken en heb me langzaam kunnen opwerken naar de positie die ik nu heb. Mijn diploma heeft hierbij nooit een rol gespeeld. Of ik hierin een uitzondering ben: geen idee.
Wel zie ik genoeg mensen rondom mij die iets totaal anders doen dan hun diploma, of die zonder noemenswaardig diploma toch een goeie functie hebben of doen wat ze graag doen.
Vanuit mijn standpunt is "de markt" dus open voor iedereen, zolang het iemand is die commercieel is en kan verkopen.
Ik ken vertegenwoordigers die vroeger in het onderwijs zaten, een diploma boekhouder hebben, enz... noem maar op.
Mij zegt men altijd dat er voor een goede verkoper altijd werk zal zijn, hetzelfde geldt denk ik voor een goeie bakker, een goeie secretaresse of een goeie dj. (Met dat verschil dat ik dj'en niet als "werk" wil zien).
Waarom jullie dit zo zitten te verdedigen snap ik trouwens niet. Toen dj Bart ermee begon had hij toch ook dat diploma niet. Nee, hij is er geraakt door jarenlang aan de weg te timmeren. Geen enkele ancien heeft dat diploma.
Volgens mij hebben jullie gewoon schrik van de goedkope (en jonge) concurrentie, en zit de vrees erin dat een deel van jullie inkomen wegvalt.
Verwijt ons hier trouwens aub geen gebrek aan respect voor de anciens, dit is Legendary Clubs ... DE referentie voor de Belgische clubgeschiedenis :cheers: