Lol, wat een zalig topic ... een beetje leven in de keet, wat newbies die de boel hier komen kruiden 🙂
Eerst en vooral "concept" en het meervoud "concepten", daar ben ik zo een beetje allergisch aan. Om de zoveel tijd is er wel weer iemand die denkt dat hij het warm water uitgevonden heeft. Ik ben dan ook benieuwd wat er zo speciaal is aan wat jullie gaan brengen. Voor zover ik kan lezen zie ik niks wat ik op een ander niet kan vinden. Ik bedoel maar: voegen jullie iets extra toe?
Wat gaat jullie onderscheiden van de rest?
De discussie over "anciens" daar ga ik mij niet in moeien, het kan aan mij liggen maar de namen die jullie noemen ken ik enkel via de party-kalender hier op het forum. Of ze goed zijn of niet ... geen idee.
Of het momenteel triestig is in clubland? Ik vind persoonlijk van niet. Het is wel een feit dat je geen club nodig hebt om een goed feestje te hebben.
Of die anciens de clubscene gaan redden? Ik denk het niet ... je hebt klassebakken en je hebt er andere die zo goed mogelijk de trend van het moment volgen en kijken naar wat populair is.
Hetzelfde geldt trouwens voor nieuw talent, sommige zijn crap en anderen spelen gevestigde waarden zo naar huis.
Gastjes die met gratis mp3's draaien horen niet in een club. Punt. Maar zeggen dat je een diploma nodig hebt om te mogen draaien vind ik een lachertje!! Geen idee wat de belangen zijn van dj Bart (who?) in de dj-school, maar als ik even onder de gordel mag schieten: correct Nederlands schrijven is blijkbaar niet inbegrepen in de cursus.
Als de drijfveer van dj'en is om er je beroep van te maken, dan zit je ingesteldheid trouwens goed fout.
De dag dat ik een diploma moet hebben om ergens een plaatje te mogen opsmijten dan hang ik mijn headphones wel aan de haak 😉.
Begrijp me niet verkeerd, ik wens jullie alle succes in Orlando met die residents ... maar aub, kom hier niet zo hoog van de toren blazen omdat iemand zijn persoonlijke mening geeft hé.
Dit is namelijk een forum.