Kevin Jee is geen grote meneer, laat dat duidelijk wezen.
Zijn sets van vroeger zijn altijd dezelfde, altijd dezelfde platen,
en zijn hedendaagse sets trekken op niets. Ik zou er nog geen euro voor willen betalen.
Als je Kevin Jee boekt op een lokale fuif zal er geen haai naar kraaien, laat staan dat er volk zal zijn. Enkel op Retro vlak is hij nog een beetje bekend, en dan nog, het is ook een kleine bende fans. Hoeveel boekings heeft Kevin Jee op een jaar? 20? :roll: waw, wat een grote meneer! 20 boekings! ongeloooooflijk goeie dj :roll: en als hij geboekt wordt is het altijd in de 2e zaal tussen 6u en 8u voor 30 man :rabbit:
ik snap echt niet hoe jij een dikkenek kunt hebben,
misschien moet je alles eens nuchter bekijken, misschien dat je het dan snapt
volgens mij ben je wat blijven hangen in een periode van 15 jaar geleden want de laatste 5 jaar (en meer) moet er niemand nog van Kevin Jee weten, tenzij 50 fans, maar ben je daarom een grote meneer? ik stel voor dat je een fanpagina aanmaakt op facebook, het resultaat zal u verbazen, je komt nog niet aan 100 fans
iedere dj mag van mij per set het bedrag verdienen gelijk aan 1eur per bezoeker, dus als je draait voor 1000 man, mag je van mij 1000eur vragen, maar als je dus in CM draait voor 50 man in de 2e zaal verdien je IN MY OPINION niet meer dan 50eur per set, en dan beginnen de problemen voor KJ, want die voelt zich daarvoor té groot
your game is over, al heel lang zelfs
al was het alleen maar omwille van het slecht management van kj forever op fora