KingsBoy schreefA-TOM-X schreefen als de kleuters zich niet kunnen gedragen, stel ik voor dat de mods hun bordveger eens boven halen of een paar bans uitdelen.
idd, ik snap totaal niet waarom kj forever niet geband wordt, op een ander forum was dat al LANG al het geval :roll:
ik ga hier even op antwoorden...
Er zullen tal van mensen weten hoe het hier is afgelopen met Kevin Jee. Kevin heeft een paar jaar geleden zich aangemeld op het forum. In het begin ging alles goed (tot zeer goed zelfs). Hij postte veel en zette zelfs grappige photoshop foto's online 😃 . Hij was zeker en vast een meerwaarde voor het forum.
Door omstandigheden is er een discussie ontstaan en hebben we dan enkel van zijn replies verwijderd (iets wat we achteraf maybe beter niet hadden gedaan, maar op het moment zelf werd het redelijk erg).
Uiteindelijk hebben we hem geband. Een verkeerde keuze of niet? Er zullen er 'ja' zeggen, anderen zullen 'neen' zeggen.
Over één ding zijn we het, naar mijn mening, allemaal eens: Kevin Jee is een goede 'deejay'. Qua techniek en qua platenkeuze heeft hij al genoeg bewezen dat hij de naam deejay meer dan waardig is. Ga naar de liveset topic en ID topic zien en je zult merken dat heel wat van zijn setjes terugkomen...
Wat het bannen betreft:
Ik probeer zo weinig mogelijk tussen te komen op het forum (topics verwijderen en bans uitdelen) omdat ik dit beetje 'onvolwassen' vind en censuur absoluut wil vermijden. Anders heb je immers geen 'forum' meer. 😉
Als het echter té gortig, té grof of té laag wordt, tja, dan moet er wel ingegrepen worden.
Ik vind het wel jammer dat, nu de 'scene' al zo klein is geworden, er dan nog een een zogenaamde opsplitsing zou bestaan tussen een 'soulphonic kamp' en een 'kevin jee kamp'. Straks is er nog een 'Marko Bailey kamp' en wie weet ook nog ergens een CJ Bolland kamp.
Bij deze dus: ik ban niemand. Verschillende meningen mogen er zijn en moeten er zijn. Ik probeer ook met iedereen overeen te komen en merk ook dat dit niet altijd gemakkelijk is.
On topic: Ik ga toch proberen om er te zijn en hopelijk komt er veel LC-volk. 8)