ThaMan Zijt maar zeker, btw heb ik kaarten van te voren nodig ofzo of is het enkel aan de inkom te betalen ?
jeec426 De vorige keren was het zeker geen overrompeling, maar goed druk. Dus lang aanschuiven zou mij verbazen. Ma ja ge weet nooit e
AcidPixie Dacht mij toch te herinneren dat ik de laatste keer toch ffkes heb moeten aanschuiven buiten. Deze keer zal ik er toch niet bij zijn, veel te veel werk voor univ en dan nog 1 juni al examen.
KingsBoy ja idd, beetje overdrijven, als het 15eur inkom zou zijn, zou er ook maar 15 man aanwezig zijn :roll:
ThaMan Idd 15โฌ is wel beetje overdreven, als er voor die prijs een Blow-Job bij zit ik er niks mee in ๐
emotionslover ThaMan schreefIdd 15โฌ is wel beetje overdreven, als er voor die prijs een Blow-Job bij zit ik er niks mee in ๐ als mijn madam nog niet bevallen is....... cross the fingers..... aanwezig!!!!! :mrgreen:
AcidPixie emotionslover schreefThaMan schreefIdd 15โฌ is wel beetje overdreven, als er voor die prijs een Blow-Job bij zit ik er niks mee in ๐ als mijn madam nog niet bevallen is....... cross the fingers..... aanwezig!!!!! :mrgreen: Duwt er dien kleinen voor ffkes terug in รฉ dan ๐
Matthias AcidPixie schreefemotionslover schreefThaMan schreefIdd 15โฌ is wel beetje overdreven, als er voor die prijs een Blow-Job bij zit ik er niks mee in ๐ als mijn madam nog niet bevallen is....... cross the fingers..... aanwezig!!!!! :mrgreen: Duwt er dien kleinen voor ffkes terug in รฉ dan ๐ Of breng em mee... Hij wordt direct 'gedoopt' in een ware 'newbeat' fontein. ๐
StevenR_73 http://www.youtube.com/watch?v=xhSB_6EQ0DM&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false; en ziede plots kleine handjes in de lucht gaan :mrgreen:
da_5th_element AcidPixie schreefDacht mij toch te herinneren dat ik de laatste keer toch ffkes heb moeten aanschuiven buiten. Deze keer zal ik er toch niet bij zijn, veel te veel werk voor univ en dan nog 1 juni al examen. kom toch maar ffkes af, even ontspannen :roll:
AcidPixie da 5th element schreefAcidPixie schreefDacht mij toch te herinneren dat ik de laatste keer toch ffkes heb moeten aanschuiven buiten. Deze keer zal ik er toch niet bij zijn, veel te veel werk voor univ en dan nog 1 juni al examen. kom toch maar ffkes af, even ontspannen :roll: Het zijn mijn laatste examens ooit (hopelijk) en ik moet nog een thesis in elkaar steken, dus uitgaan staat nu efkes op een laag vuurken.
emotionslover AcidPixie schreefda 5th element schreefAcidPixie schreefDacht mij toch te herinneren dat ik de laatste keer toch ffkes heb moeten aanschuiven buiten. Deze keer zal ik er toch niet bij zijn, veel te veel werk voor univ en dan nog 1 juni al examen. kom toch maar ffkes af, even ontspannen :roll: Het zijn mijn laatste examens ooit (hopelijk) en ik moet nog een thesis in elkaar steken, dus uitgaan staat nu efkes op een laag vuurken. uitgaan kan je altijd hรฉ meid!!! succes met de examens en je thesis!
jeec426 Hier wa van de vorige editie voor ik KO ging http://www.youtube.com/watch?v=vv9aRqHF0Kw http://www.youtube.com/watch?v=T3G0_cH2U6s