lemant Mario is volgens mij een ex-resident ... als ik me niet vergis draaide hij vroeger zelfs al op "Tribute to B" in de Cherry Moon
KingsBoy zal er al new beat zijn vanaf 10u of enkel vanaf 12u zoals bij de eerste editie? timetable van de dj's wil ik ook wel
ThaMan op de flyer staat DUIDELIJK... "Pure New Beat From 22h till 07h" ik hoop dat ze deze belofte kunnen inlossen en niet dezelfde weg opgaan als "Yoko-Ono" op dat gebied ๐
AcidPixie No offence รฉ, maar sommigen hier moeten toch eens leren om niet op voorhand al zo te zitten muggeziften en zagen over alles. Zij keer gewoon blij. Kziet wel zitten, maar kweet nog ni of het ook zal lukken om te gaan.
ThaMan Ben altijd blij, maar heb mijn buik vol van loze belofte's ๐ Anyway we zullen er zijn en komen in vol ornaat...
Stanne AcidPixie schreefNo offence รฉ, maar sommigen hier moeten toch eens leren om niet op voorhand al zo te zitten muggeziften en zagen over alles. Zij keer gewoon blij. ThaMan schreefBen altijd blij, maar heb mijn buik vol van loze belofte's ๐ Anyway we zullen er zijn en komen in vol ornaat... Haha, gij voelt u al direct aangesproken door Acidpixie precies. Ik zal er niet zijn. Familiale verplichting. Tamusement.
Stanne ThaMan schreefIk heb zin om in een wieler outfit te komen zoals back in tha day's ๐ Gegarandeerd beziens. Maar zo is Mr. X ook begonnen en ge ziet wat er van gekomen is :mrgreen: Heb in den tijd zo nog een vriendin gehad: Wendy koersbroek (met zeemvel weete wel oink) En een klak met een grote klep had ze ook altijd op. Raauw. Sorry, ik liet mij effe gaan :roll:
emotionslover ThaMan schreefIk heb zin om in een wieler outfit te komen zoals back in tha day's ๐ da wil ik wel nog eens zien!!!! :mrgreen: :mrgreen:
keimi Damn รฉ, had er zo naar uitgekeken maar blijkt dat ik niet kan gaan, te veel feestjes alweer dat weekend, een trouw en een jerjaardag waar ik niet vanonderuit kan ๐(((
Stanne jeec426 schreefAlle Stanne jong, wie gaat er mij dan in de hand houden??? :bounce: :bounce: Zijt maar voorzichtig :mrgreen:
jeec426 Jah, 'k plan mijnen avond ni te eindigen zoals de vorige keer want dan schiet mijn madam mij af :pr: :pl:
back_to_the_90s jeec426 schreefJah, 'k plan mijnen avond ni te eindigen zoals de vorige keer want dan schiet mijn madam mij af :pr: :pl: Ge kwam er toch proper voor :mrgreen:
emotionslover jeec426 schreefDe laatste keer was het er ietske over :oops: moet kunnen รฉ!!!!! LOL :mrgreen: