[verwijderd] MIE!! schreefkeskondisco schreefbaccardisboy schreefhet gaat nooit meer open :arrow: :arrow: :arrow: Met een koevoet wel hoor :wink: waar een wil is, is een weg:lol: Idd :twisted:
Swetti Montini reunion, Globe reunion, Carat retro-parties,... Waarom eens geen :shock: bAccArdi's reunion :shock: organiseren???? Hint, hint... :idea: 't hoeft daarom ni in Eksel te zijn hé, andere locatie kan ook :!:
baccardisboy Swetti schreefMontini reunion, Globe reunion, Carat retro-parties,... Waarom eens geen :shock: bAccArdi's reunion :shock: organiseren???? Hint, hint... :idea: 't hoeft daarom ni in Eksel te zijn hé, andere locatie kan ook :!: ik heb het er over mijn nokel gehad :wink: :wink: voor een een reunion te doen :roll: :roll: maar hij zei zo dat volk dat vroeger in baccardi's wad dat gaat er niet naar toe de reunion maar toen zei ik zo doe da toch en ik zal dat ook altijd vragen en misschien doet hij dat dan :wink: :wink: :wink:
carat-freak ik ken thans ook volk genoeg die daar naartoe zal gaan... ik denk da als ze da in de baccardi's zelf gaan doen da de keet snel vol gaat zitten :lol: :lol: :lol:
baccardisboy Swetti schreefNog geen nieuws over de :?: bAccArdi's Reunion :?: :?: spijtig genoeg nie nee :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
BACCARDISMAN Mensen, even om te laten weten dat ik met een website bezig ben over Baccardi's, ik heb er megagoeie vrijdagavonden meegemaakt en ik denk er nu nog zeeeer regelmatig aan terug! Wie foto's/flyers heeft mag scans sturen naar mijn email of msn-adres. Waar is de tijd waar is de tijd?
noukes waaaaaa int begin was da gewoon te mooi om waar te zijn toen ik da las maar weet je this wel een LEGEND enne zo moette ze da houwe anders ga da na de kloote (wel een grote reunion party 8) ) baccardi's times greeetz EN VRAAG STA BACCARDI'S nog recht dan ga ik es kijke
baccardisboy noukes schreefwaaaaaa int begin was da gewoon te mooi om waar te zijn toen ik da las maar weet je this wel een LEGEND enne zo moette ze da houwe anders ga da na de kloote (wel een grote reunion party 8) ) baccardi's times greeetz EN VRAAG STA BACCARDI'S nog recht dan ga ik es kijke hij staat nog recht gene paniek 8)