[verwijderd] ๐ Euhm ik denk dat we een beetje off-topic aan't gaan zijn, who cares of Essers nu transport/distributie/bouwbedrijf of zelfs een zelfstandige slager is! De real question is: Gaat de Baccardi's nu terug open of niet? ๐
[verwijderd] Gio schreef๐ Euhm ik denk dat we een beetje off-topic aan't gaan zijn, who cares of Essers nu transport/distributie/bouwbedrijf of zelfs een zelfstandige slager is! De real question is: Gaat de Baccardi's nu terug open of niet? ๐ ja tis mooi meegenomen dat we nu allemaal weten wat essers eigenlijk is :lol: maar weet toch liever als den baccardi's ooit nog open gaat :?: greetz 8)
funkadelic_groovestar Ik heb daarstraks op het werk met de zoon(nie Steven) van de vroegere uitbater en voor het moment nog bezitter van het gebouw gesproken en die wist me te vertelle dat het zo goed als verkocht is.Aan wie wist hij nie te zegge ma het ging naar alle waarschijnlijkheid ofwel 30+ club worden ofwel appartementen en dus niet de terugkeer van de harde tijden :shock: !! Jammer voor degene wat er nooit geweest zijn ma mijn mening is dat het beste.Zo blijven de vroegere bezoekers met de mooie "memories" want als het terug open zou gaan wordt het nooit meer zo goed als vroeger dat weet je zo al,voorbeelden genoeg en wat blijft er dan nog over van de legende....
[verwijderd] pff apartementen,weer een deel eikels wat daar komen wonen of een 30+ kot voor ouwe rotten,man man ... dat ze baccardi's gewoon trg open gooien en regelmatig retro party's organiseren ... zo moet dat :!: greetz 8)
funkadelic_groovestar De kogel is door de kerk :roll: ,Baccardi's is verkocht aan de vroegere mede-eigenaar.Plannen zijn appartementen en dus gaat alles jammergenoeg tegen de vlakte. Groetjes ๐
[verwijderd] dat had ik wel gedacht ja ... ze moeten ook overal stom appartementen neer plaatsen e :roll: dat ze toch gewoon een oude legende terug open doen ... dan heeft de jeugd van nu ook nog iets ... greetz 8)
baccardisboy yo iedereen baccardis gaat nooit meer open want mijn nokel heeft baccardis gekocht want er mijn nokel gaat er apartementen bouwen :cry:
[verwijderd] awel,dan moet ge uwe nonkel maar ompraten en zeggen dat m da kot terug moet openen en geen appartementen moet zetten,dat kunt ge toch klaarkrijgen e :wink: tis tenslotte familie van u, trek anders een pruil lip ofzo,mss helpt da ๐ greetz 8)
baccardisboy aandacht baccardis gaat nooit meer open mijn nokel heeft de gekocht en gaat da van de gond doen en er komen apartementen op dus gaat niet meer open ik ga nog proberen voor vanbinnen foto's tetrekken :wink: :wink:
carat-freak ik ken iemand die van eksel is en daar zou ergens in รฉรฉn of andere krantje gestaan hebben dat de aanvraag voor een milieuvergunning afgekeurd werd door de gemeenteraad om overlast te verkomen...
[verwijderd] baccardisboy schreefhet gaat nooit meer open :arrow: :arrow: :arrow: Met een koevoet wel hoor :wink:
MIE keskondisco schreefbaccardisboy schreefhet gaat nooit meer open :arrow: :arrow: :arrow: Met een koevoet wel hoor :wink: waar een wil is, is een weg:lol: