Naar jaarlijkse gewoonte nog eens afgezakt naar Cherrymoon om er de Halloween te vieren (was eerlijk gezegd een jaar geleden dat ik er nog was binnengestuikt, want voor de rest heb ik er niet veel meer te zoeken/vieren...)
Redelijk wat gekende gezichten gezien! Was nog ns tof de cherryfreaks terug tegen te komen (Wagonss, Cherryman, Progrez, Dimi, mensen van FEB, fomas, Cloud,...)
Eigenlijk wel grappig om tot de constatatie te komen dat retro toch wel een 'relatief' gegeven is. De eerste keer dat ik naar de retro Halloween ging (2000), hoorde je enkel muziek van '91 tot '96.
nu hoor je 'retro'muziek van '92 tot 2003... 🙂
In de grote zaal heb ik even Sandy gehoord (goed om te beginnen) en daarna was het Franky Kloeck. Zeer sterke techniek en zijn eigen, opzwepende en pompende retrohits. Wel duidelijk dat de 'vinyl' volledig passé is en dat er regelmatig 'loops' werden gebruikt (empyrion)... 8)
Heb trouwens heel wat positieve reacties gehoord van zijn set :-)
Daarna was het Yves en wederom positief verrast. Een meer eigen Yvesset die me nog altijd enorm kan bekoren.
In de kleine zaal was het Mike Thompson en daarna Kevin Jee. Desondanks het Balmoral Reunion probleem, hebben we toch nog een vrij positief gesprek gehad en als ik me niet vergis, heeft Wagonss zelf een foto van ons samen genomen. 🙂
Nog een negatief punt: het personeel in Cherrymoon is (volgens mij) veranderd en dat heb je kunnen merken in de grote zaal. Veel te lang aanschuiven om aan drank te geraken. Eén per één opnemen in plaats van verschillende bestellingen tegelijk te doen... Misschien ben ik de enige die er mij heb aan geërgerd ofwel ben ik gewoon te ongeduldig geworden... 😉