wagonss kj forever schreefKevin Jee : 3h00 to 5h00 😉 he can do more after with mike in duo :-o and a bootle :mrgreen:
progrez Als het van Kevin afhangt, sluit die tweede zaal niet voor 15.00u 's middags. Doe nog eens zot, Kevin. Wat moet ne mens anders doen op een zondagmiddag.
Lorre Goeie zaak dat chintoq sluit :mrgreen: Vraag me nie wanneer mor op één van die laaste retro's eet die da echt goe gedaan
Dimi_Cm Lorre schreefGoeie zaak dat chintoq sluit :mrgreen: Vraag me nie wanneer mor op één van die laaste retro's eet die da echt goe gedaan Ja idd, draait redelijk goed retro
Dimi_Cm [terror]Neophyte schreefBlijkbaar zijn wij zaterdag ook aanwezig :alien: Ale, dan zal ik u eindelijk is tegenkomen 😛 :cheers:
kruss Aha ! Mag deze ouwe zak van 43 ook nog binnen...?? Is alweer van Globe reunie in Café d'Anvers (20 juli) geleden dat k nog eens mocht "lossgehen"... !!
wagonss SATURDAY @ CHERRY MOON THE BIGGEST HALLOWEEN RETRO PARTY THAN NEVER BEFORE !!!!! DON'T MISS BE THERE !! CYA @ DOORS 22'
emotionslover Matthias schreefTot zo!!! 😃 t amusement!!!! zal sebiet dodo moeten doen! :pig: :pig: :pig: