de hoofdreden waarom zulke dingen gebeuren is omdat dat uitschot totaal geen schrik heeft van ons omdat ze toch weten dat we niks kunnen of gaan doen.
paar keer een voorval waar zo iemand direct neergeknald wordt en ik denk dat ze op korte termijn wel 2 keer gaan nadenken. daarom dat ik zeg dat bij wijze van spreken iedereen met een blaffer zou moeten rondlopen. Daarmee bedoel ik eigenlijk in praktijk dat het goed zou zijn dat een paar enkelingen eens het recht in eigen handen nemen en als vorm van zelfverdediging even hard of harder terugslaan.
met een passieve houding bereikt men ook niets hé.
voorbeeld bus: stel die man die daar zo aangevallen wordt draait zich om met een matrak en slaat er daar 1 of 2 direct regelrecht de kop in. zouden de andere dan in de toekomst geen 2 keer nadenken en zich afvragen of het nog wel de moeite is hun leven te riskeren voor lukraak een onschuldige aan te vallen?
al wat ik hier nu schrijf is eigenlijk het werk van onze politie, maar ja, die doen er niets aan, behalve zich uit de voeten maken. Onze Belgische politie treed tegen vreemdelingen veel te laks op, ofwel hebben ze er schrik van en doen ze of hun neus bloed, ofwel mogen ze niets doen.