A-TOM-X De mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten...
Enterprise A-TOM-X schreefDe mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten... Ben ik zelf benieuwd naar.....heb zelf niet zo veel sets van de Obsession periode........
A-TOM-X Enterprise schreefA-TOM-X schreefDe mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten... Ben ik zelf benieuwd naar.....heb zelf niet zo veel sets van de Obsession periode........ Dan zet ik er wat vaart achter! Ziezo! ๐ Set van Franky opgenomen op 04/12/2000!
Enterprise A-TOM-X schreefEnterprise schreefA-TOM-X schreefDe mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten... Ben ik zelf benieuwd naar.....heb zelf niet zo veel sets van de Obsession periode........ Dan zet ik er wat vaart achter! Ziezo! ๐ Set van Franky opgenomen op 04/12/2000! Das snel, is binnenhalen se........ ๐
A-TOM-X Enterprise schreefA-TOM-X schreefJa, bij mij moet da vooruitgaan!!! :bounce: klinkt lekker........ 8) Zijt maar zeker! Is een set van de Holy Mondays.
Enterprise A-TOM-X schreefEnterprise schreefA-TOM-X schreefJa, bij mij moet da vooruitgaan!!! :bounce: klinkt lekker........ 8) Zijt maar zeker! Is een set van de Holy Mondays. amen to that !
djaxxie Enterprise schreefA-TOM-X schreefDe mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten... Ben ik zelf benieuwd naar.....heb zelf niet zo veel sets van de Obsession periode........ Mercie voor de set Tom!!!! Van mijn favo dj (en Neen , dat zeg ik niet om te slijmen :cherry: ) Als je wil post ik er ook enkele van jou in de bizar periode Franky, heb er nog wel enkele, hele goede trouwens. Je laat maar weten.
Enterprise djaxxie schreefEnterprise schreefA-TOM-X schreefDe mensen die er nooit geweest zijn, kunnen zo dan al eens genieten van een voorsmaakje. Volgende in lijn is een set van Dr Jones, zal ik vanavond of morgen posten... Ben ik zelf benieuwd naar.....heb zelf niet zo veel sets van de Obsession periode........ Mercie voor de set Tom!!!! Van mijn favo dj (en Neen , dat zeg ik niet om te slijmen :cherry: ) Als je wil post ik er ook enkele van jou in de bizar periode Franky, heb er nog wel enkele, hele goede trouwens. Je laat maar weten. dat mag je altijd doen djaxxie.............
jeec426 Pff Obsession. Wa nen tijd ๐ Ma 't is allemaal wa veel he mannen. Sound of B, Obsession, dan nog La Rocca, ... 'k zen geen 16 nimeer he ๐
A-TOM-X jeec426 schreefPff Obsession. Wa nen tijd ๐ Ma 't is allemaal wa veel he mannen. Sound of B, Obsession, dan nog La Rocca, ... 'k zen geen 16 nimeer he ๐ Ja, jong van geest is ook al iets he! ๐
Lestat A-TOM-X schreefjeec426 schreefPff Obsession. Wa nen tijd ๐ Ma 't is allemaal wa veel he mannen. Sound of B, Obsession, dan nog La Rocca, ... 'k zen geen 16 nimeer he ๐ Ja, jong van geest is ook al iets he! ๐ Sommigen hier moeten oppassen met die jonge geest of ze riskeren beschuldigd te worden van alzheimer zenne :mrgreen:
Lestat Hmm setje gelijk opgezet se, t is een goe vervolgske op dieje vorige zenne - that's what I like :cheers: :cheers: :cheers:
Stephen Ben een setje tegengekomen van Dj Aldo op een Retro Party van Club Bizar (voorloper van Obsession). ENJOY :cheers:
djaxxie Stephen schreefBen een setje tegengekomen van Dj Aldo op een Retro Party van Club Bizar (voorloper van Obsession). ENJOY :cheers: Haha, ik zou zeggen mercie maar het is mijn eigen tape die ik vroeger geript heb gehad ๐ Enjoy!
A-TOM-X Stephen schreefBen een setje tegengekomen van Dj Aldo op een Retro Party van Club Bizar (voorloper van Obsession). ENJOY :cheers: Sorry maar je uitleg klopt niet! Vanaf april 1999 was het al Obsession. Veel mensen weigerden echter Obsession te zeggen maar noemden het nog altijd Bizar. Deze set is dus uit een Obsession Retro. ๐