varth schreefA-TOM-X schreefvarth schreefleuk voor de fans, maar ze slagen u wel rond uw oren met reunions dezer dagen. Overkill loert weer om de hoek
Niemand verplicht niemand om te komen he! ๐ Al 5 jaar zagen ze mij de oren van mijn hoofd voor deze Reunion & ziezo hier is hij! :afro:
zeg het toch net, leuk voor de fans... en de rest was meer een algemene opmerking.
Gio: ge zijt "Put Da Needle On The Record" nog vergeten ๐
Ja Varth, hoe kon ik die nu vergeten ๐
Anyway Atomix, ik heb helemaal niet de intentie om er een Jan - Yves De Ruyter discussie van te maken. Dit is nog altijd een forum waardat je uw mening kunt uiten over bepaalde onderwerpen. Voor mij hadden enkele members gepost dat ze Jan in zekere zin "beter" vonden voor een retro set dan Yves De Ruyter. Awel, ik ben 't daar niet mee eens. :mrgreen: Mag toch, of niet? ๐
En dat kost me helemaal geen energie om m'n mening te formuleren...
Maar ja... Oh ja, ik wacht ook nog op de retro set van Jan die me van mijn stoel zou blazen he ๐
En buiten mijn mening van Dj Jan om, hoop ik dat uw Obsession Reunion een geslaagd feestje wordt! Ben er enkel een paar keer geweest op 'n zaterdag, maar dat was ook wel best te pruimen...