Stanne schreefMijne GPS werkt niet als de auto harder dan 10km/h rijd.
Met sigaretten ook ooit stoten voor gehad.
Kheb eens 1 buiten gesmeten langs de raam en die was terug binnen gevlogen op de achterbank. Tegen da ge dan als ne zot gestopt zijt hebde bekan 7 accidenten veroorzaakt en is die zetel bekan afgefikt :mrgreen:
Mor kben nu al lang gestopt met smoren dus....
ook al tegengekomen... met een camionette vant werk langs de autostrade, had em ook langs traam weggesmeten en zo 5tal min. later... :scratch: tiens, da ruikt hier verbrand :mrgreen:
heel gezellige ervaring moet ek zeggen, rap naar de pechstrook, remmen dichtsmijten en allemaal camions die 1meter naast u voorbijzoeven :eye:
ook al ne keer gehad dak me mijn sigaret naar den asbak wil gaan en tegen mijn stuur zit: vuurbol valt eraf recht in mijn schoot. Pikant detail: khad een trainingsbroek aan, dus die vuurbal was daar direct doorgebrand en was op mijn vel aant smeulen.
rap langs de kant van de baan gestopt, kstap uit en kvoel em zo schoon langs mijn been naar beneden vallen.... recht in mijn schoen.
stond daar schoon langs de baan, me mijn schoen in mijn handen diene vuurbal deruit aant kloppen :mrgreen: (op zo'n momenten moet er natuurlijk altijd toevallig veel volk passeren) :afro: