die test zal idd, net als de alcoholtest, niet 100% eerlijk zijn voor iedereen
en tis zeker slecht nieuws voor degenen die hun geld moeten verdienen in de uitgangswereld...
als die test er definitief komt zullen ze wel een tijdje in de buurt van alle discotheken gaan staan.
Als het de bedoeling is om iedereen af te leren om drugs en autorijden te combineren, is het een goed plan. Als het de bedoeling is om iedereen te kloten en passagiers ook te gaan controleren bv... :x
rizzo> schreef
Wat me mateloos stoort en wat m.i. grootschaliger voorkomt is het gebruik van de gsm in de wagen. Heb daar al genoeg stoten mee gezien.
waar ik mij totaal nie aan versta, is dat ze roken in de auto nog altijd nie verboden hebben...
ik rook zelf en kmoet zeggen, daar heb ek ook al stoten mee tegengekomen ze, das eigelijk even afleidend en gevaarlijk als ne gsm vind ek.
als ge hem aansteekt, als ge de as afklopt in den asbak, ook al kunt ge u stuur ondertussen vasthouden, helemaal vrij is da hand toch nie...
ok ge moet zelf een beetje u verstand gebruiken en kben ook nie voor die overdreven regeltjes voor vanalles. Maar omda rokers tegenwoordig op alle mogelijke manieren als lepra-lijders behandelt worden, begrijp ek het nie daze daar 'nog nie opgekomen zijn'