De beginjaren van de XTC heb ik niet meegemaakt wegens toen nog te jong.
Mijn eerste pil heb ik ergens in 2000 gepakt. Was toen al 22 jaar, maar kwam net uit een lange relatie, en'k vond het hoog tijd om eindelijk eens 'de wereld te verkennen'.
Vanaf toen is er een periode in mijn leven begonnen die gepaard ging met redelijk veel party drugs, en die geduurd heeft tot 2004.
Ik moet zeggen 'k heb er nooit spijt van gehad. Is een fantastische tijd geweest. 'kheb het ook altijd perfect onder controle gehad. In't weekend zwaar feesten, maar in de week gewoon gaan werken. (al waren de prestaties op maandag op zn zachts gezegd wat minder)
In die periode was er ook nog goeie GHB. 'k moet zeggen daar kon ik echt wel van genieten. Een heerlijke drug, en weinig of geen afkick daarna. Tegen 2004 begon de kwaliteit van de GHB al serieus te minderen vond ik. Ik vraag mij af hoe het daarmee zit tegenwoordig.
Voor de rest gebruikte ik vooral XTC. Af en toe eens speed of coke. Maar Coke vind ik een erg asociale drug. Je hebt helemaal geen WIJ-gevoel, zoals je dat met XTC of GHB wel hebt. Neen van Coke blijf ik liever veraf.
รรฉn keer heb ik ook een lijntje Special-K gesnoven. Dat was.....Brrr. Een BOM, een hรฉรฉl raar gevoel.
Weet er eigenlijk niet veel meer van, is een groot zwart gat geworden dat Special K moment.
Soit, gebruik, maar met mate, en niet combinatie met alcohol, en je hebt een supertijd!