Disco Stu Het moet toch wel haalbaar zijn volgens mij. En daarna tegen PSG of Wolfsburg dus halve finales zit er wel in Ze hebben inderdaad een mooi stadion. Het mooiste van het EK toen. Misschien kan Jacky Mathijsen er gaan werken als tereinverzorger want zijn dagen bij den fcb zijn denk ik wel geteld.
tomaz bonny schreef "Luc Sacre gets justice done" gespeeld, Tomaz :mrgreen: ? neen maar Matthias en de andere buffalo's wel al wat opgejut voor de match de dag nadien hé :mrgreen:
Stanne Kga het hier zetten omdat het voetbal topic afgesloten is: RIP Lei Clijsters. Jaren topsporter geweest zonder al te veel uitspattingen en toch.......
pascal78 yep kmoet mijn ticket nog gaan halen voor beker tegen rsca kzal is mijne krabbel gaan zetten dan (kv heeft nl rouwregister) grtz
Stanne pascal78 schreefyep kmoet mijn ticket nog gaan halen voor beker tegen rsca kzal is mijne krabbel gaan zetten dan (kv heeft nl rouwregister) grtz Héhé, heb ze in den tijd (1988) met Clijsters nog 3-0 weten winnen tegen de mauves. Was wel een competietiematch. Kdenk zelfs de match nadat ze de UEFA beker gepakt hadden. Supersfeertje achter de Kazerne in die tijd.
Disco Stu De beker van Belgie wordt er dit jaar ook intressanter op. Na Standard & Brugge nu ook anderlecht eruit. KV Mechelen - Lierse Da zou nog eens ne schone finale zijn !
Matthias Disco Stu schreefDe beker van Belgie wordt er dit jaar ook intressanter op. Na Standard & Brugge nu ook anderlecht eruit. KV Mechelen - Lierse Da zou nog eens ne schone finale zijn ! Owow, AA Gent doet ook nog mee hé... 😉
Disco Stu Matthias schreefDisco Stu schreefDe beker van Belgie wordt er dit jaar ook intressanter op. Na Standard & Brugge nu ook anderlecht eruit. KV Mechelen - Lierse Da zou nog eens ne schone finale zijn ! Owow, AA Gent doet ook nog mee hé... 😉 Your point being ? 😉
Sunreezer Lierse, KV Mechelen, dit waren toch de ploegen die mooi weer maakten in de jaren 90. Gooi daar nog nen Antwerp, Eendracht Aalst en STVV bij en de eerste klasse is terug zoals ze moet zijn.
tomaz Vice bekerwinnaar... dat vind ik zo'n goei 😃 of je hebt hem gewonnen, of niet, maar vice, dat telt alleen bij presidenten en premiers.
Matthias dj_neo schreefJeblaaaaaaaaaaaaaa. Ljubijankic, Ruiz, Custovic,Azo azo feifa... Buffalooooooooooooo 😃 Joepie hé!!! :clown:
pascal78 gistere toch maar een dagske thuis gebleven na winst tegen rsca haha idd een serieus feest, alle 'grote' ploegen deruit, en we hebben nog een keer thuisvoordeel dus een finale en winst zit er zeker in voor de club van geel en rood
dj_neo Matthias schreefdj_neo schreefJeblaaaaaaaaaaaaaa. Ljubijankic, Ruiz, Custovic,Azo azo feifa... Buffalooooooooooooo 😃 Joepie hé!!! :clown: Haha inderdaad. Joepiiii :-o 😃