Disco Stu Net de wedstrijd gezien. Mijn visie in een paar korte punten 😉 Jeroen Simays is een fucking hoerejoenk. (jacky mathijsen ook maar da wisten we al eh 😉 ) Brugge haalt zoals gewoonlijk weer totaal onverdiende punten met oersaai "voetbal" Schande da zoiets bovenaan staat. De Bleeckere kan misschien wel top zijn in europa maar heeft vandaag nogmaar eens bewezen dat ie op een belgisch veld niks te zoeken heeft. Als ze bij RSCA nu nog ni overtuigd zijn dat ze diene Frutos moeten buitengooien weet ik het ook ni.
cherryman Heb nog niets van beelden gezien, maar ik ben blij dat dieje frutos eindelijk wel eens rood krijgt :mrgreen:
terrorNeophyte Dr. Poppers schreefEn hoeveel penalty's zijn er dan vandaag besteld? :eye: :tongue: voor vanavond? 😉
back to the 90's [terror]Neophyte schreefsporting gaat eraan olé olé :cheers: sporting lokeren zekers? :twisted:
Disco Stu cherryman schreefHeb nog niets van beelden gezien, maar ik ben blij dat dieje frutos eindelijk wel eens rood krijgt :mrgreen: Da is het em net. Het was helemaal geen rood. Aangenaaid door diene Simaeys. Daarom dat ik het zo schandalig vindt dat ne ref als De Bleeckere "met zijn status" zich daar in laat vangen. Niet dat ik Frutos wil verdedigen ofzo want aangezien ik Anderlecht supporter ben kan ik em ook ni uitstaan.
djginod Jullie hebben in ieder geval wel professionele hulpdiensten rondlopen op het veld: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cMWdwa-D8V0[/youtube] :clown:
Stanne Tja, die had de vorige nacht in den Bocca gezeten.....dan kan dat voorvallen hé. Ik denk wel dat die keeper effe uit roulatie is + de ziekenkast zal ook wel weten wat het kost: tandarts, chirurg, kinesist, anestesist,..... Sporten is....gezond :alien:
back to the 90's djginod,bij ulle lopen er verzorgers die valsspelen :mrgreen: http://nl.youtube.com/watch?v=TZpcnYUY97E btw : hoe doet ge da voor die youtuuuub links hier te zette? :oops:
enfant terrible Volgens mij zit Dr. Poppers nu ferm te genieten. En terecht. Standard is weer goed op dreef :cheers: Overwinteren in Europa, en hoe. Ietske anders of de joden vorig jaar 8) Zaterdag zit ik ook in sclessin, maar dan wel't bezoekersvak en hopelijk met een minder zware score op't scorebord. :mrgreen:
back to the 90's enfant terrible schreefIetske anders of de joden vorig jaar 8) da blijf ik zo een kinderachtige uitspraken vinden hé :roll: ik ben ni voor brugge of standard of .... ma heb ze nog nooit zo een domme naam gegeven
Dr. Poppers pfffffffffffff amai... drie sec. stilte AUX AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMES! Schoon he, voetbal, zo soms?! negen op negen in de UEFA Groep Des Doods... nog eens drie sec. stilte AUX AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMES! Wow zeg!
tomaz :cheers: :cheers: :cheers: :santa: :cheers: :cheers: :cheers: Zoals Jova zei tijdens de rust: why this team no play lika this in championship???
djginod back to the 90's schreefenfant terrible schreefIetske anders of de joden vorig jaar 8) da blijf ik zo een kinderachtige uitspraken vinden hé :roll: ik ben ni voor brugge of standard of .... ma heb ze nog nooit zo een domme naam gegeven Bij Ajax is dat ook gewoon een leus die (positief) wordt gebruikt, regelmatig. JODUHHHHH. Ajax zelf wilt er wel vanaf dacht ik 😛
djginod back to the 90's schreefdjginod,bij ulle lopen er verzorgers die valsspelen :mrgreen: http://nl.youtube.com/watch?v=TZpcnYUY97E btw : hoe doet ge da voor die youtuuuub links hier te zette? :oops: Ja, maar zoals je kunt lezen in de reactie, deed hij dat uit gerechtigheid ! 😃 Edit: je klikt tijdens je reactie maken op youtube, en daartussen de code vul je de link in naar het filmpke !
enfant terrible back to the 90's schreefenfant terrible schreefIetske anders of de joden vorig jaar 8) da blijf ik zo een kinderachtige uitspraken vinden hé :roll: ik ben ni voor brugge of standard of .... ma heb ze nog nooit zo een domme naam gegeven ok, excuses als ge da nie kunnen vindt. Heb veel anderlecht sups als maten en die krijgen da genoeg op hunnen boterham en hebben er geen problemen mee. In hun ogen ben ik ook maar een stomme boer die voor boeregem (waregem) is. No probs mee, als't maar nu en dan keer zo'n stekske is.
back to the 90's enfant terrible schreefok, excuses als ge da nie kunnen vindt. Heb veel anderlecht sups als maten en die krijgen da genoeg op hunnen boterham en hebben er geen problemen mee. In hun ogen ben ik ook maar een stomme boer die voor boeregem (waregem) is. No probs mee, als't maar nu en dan keer zo'n stekske is. ja da is waar het is nu ni dat ge da hier iedere week zit zeggen. bij deze bied ik u ook mijn excuses aan :oops: pascal78 da is dan zelfkennis hé :mrgreen: 😉
Dr. Poppers De Rouches lootten zonet Braga uit Portugal. 'k Weet niet veel van die ploeg, tenzij dat we er tijdens de vorige voorbereiding tegen verloren en dat ze een maf stadion hebben, omgeven door rotsen. Al bij al wel een leuke verplaatsing, denk ik!