Nostalgie90 schreef
Trouwens ik ben die drie Oostendenaars JMDD, Tommelein en Vandelanotte zo kotsbeu.
3 arrogante blaaskaken, dan zeggen ze iets van nen Antwerpenaar 🙂
JMDD is ne politieker van "ik weet iets maar ik zeg het nog niet", daar krijg ik het nu eens van ze
Ej niets tegen mijn Prof vandelanotte hé 😃 Die is geniaal.
Tommelein zijn dochter zit in mijn jaar. Ik ken ze goed, schoon marchandise,ze :mrgreen:
Vandelanotte is m.i. een zeer bekwame politicus,ze. Vergelijk die eens met die neanderthalers in de S.pa zoals Gennez :roll: Ik hoop dat hij gauw terug in de politiek stapt. Misschien niet als Eerste Minister want ik vind hem wat te gematigd en misschien te braaf maar als Minister van Justitie, Binnenlandse zaken... En ja, hij zit in de S.pa die afgemaakt is in de verkiezingen omdat hun programma niet ambitieus genoeg was. Als CD&V niets kan waarmaken van al hun beloftes, dan voelt hun nederlaag extra bitter,hé. Ik begrijp hem :mrgreen:
Tommelein ken ik niet goed, buiten zijn dochter dan.
Dedecker is oppositie. Veel blabla inderdaad, maar dat is nu zijn stijl en dat gecombineerd met oppositie voeren...Ik heb Dedecker wel nog nooit betrapt op leugens? Zijn blablabla was terecht! Unlike Leterme...