Nostalgie90 schreef Dus volgens jou is dan een homokoppel minstens even capabel dan een heterokoppel om voor kinderen te zorgen?
Niets IS, alles KAN ZIJN. Zowel voor hetero als holebi. Zo duidelijk?
Nostalgie90 schreef Zoveel problemen zijn er dan toch niet met opvoeding van kinderen van heterokoppels, trouwens dezelfde problemen als stress en werkdruk zoals je eerder aanhaalde zijn eveneens van toepassing op hetero's.
Ik snap uw bochtenwerk soms niet hoor. Ik probeer hier net uit te leggen dat iedereen voor mij gelijk is. Hetero of niet.
Ik heb nergens over werkdruk gesproken, wel over de druk van de maatschappij om in het sociaal aanvaarde kader van het gezin te passen tegen je 30ste. Dat is voornamelijk van toepassing op hetero's want ik vermoed niet dat een holebi zich ook maar iets aantrekt van de huisje-boompje-beestje-verwachtingen van hun omgeving.
Nostalgie90 schreefWat dan met bestialiteiten en pedofilie als we de tolerantielijn doortrekken? Moet dit dan ook kunnen want sommige kinderen zijn wat vroeger rijp dan de anderen?
Ho chauffeur! Waar is het verband??? Wat heeft bestialiteit en pedofilie met dit alles te maken??? Niks, dus daar ga ik ook niet op ingaan buiten het feit dat ik beide afkeur.
Denk dat ik deze topic voor bekeken ga houden...