Plezante discussie :mrgreen:
De gasten hier hadden is 20 moeten zijn in 1992...... :mrgreen:
:cyclopsani:
Mor omgekeerd natuurlijk ook, ik wil dolgraag is een maand terug 20 zijn. En dan zou ik het beu zijn. Kzou me ni meer kunnen amuseren denk.
Mijn eerste pint koste 17 frank.
Hangjongeren ? Die ziede nu zo ni meer. In mijn buurt hadde verschillende plaatsen om te hangen. Nu is da leeg. Nochtans woont daar nog altijd jeugd.
Nu studeert ook veel meer volk verder. 15j-20j geleden was dat nog een privilege en moest je afdwingen thuis. Technische of beroepsschool is precies een oneer en word afgeraden. Leercontracten worden precies ook al ni meer afgesloten. Ik ben met de school gestopt om te kunnen werken en die centen op te doen aan te feesten. En heb er geen spijt van. Kheb gewoon mijn schade achteraf ingehaald.
Tijden zijn gewoon veranderd. Zie alleen maar naar de GSM en computer. Daar moeste toen geen tijd en geld in steken.
Mijn mening is gewoon dat het op de moment allemaal veel te goed gaat. Wij moesten tenminste soms nog vechten voor iets. Soms dan letterlijk. Als het nu ni lukt is er héél dikwijls een vangnet. Veel van de ouders. Wat natuurlijk ni slecht is.