A-TOM-X <object width="425" height="350"> <param name="movie" value=""> </param> <embed src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>
Nostalgie90 Kent zijn klassiekers, btw die plaat zal de baas wel dubbel steken hebben zeker :mrgreen:
A-TOM-X ThaMan schreefNie veel bijzonders... kon mijn dochter ook toen ze 2 jaar was Sorry maar vind dit maar een belachelijke comment. Mijn post was enkel voor de fun, het is geen wedstrijd he. :roll:
A-TOM-X Nostalgie90 schreefKent zijn klassiekers, btw die plaat zal de baas wel dubbel steken hebben zeker :mrgreen: Inderdaad, ik vertrouw hem al veel toe maar ik ga hem dat nog niet laten doen met platen van 100 euro of zo! :mrgreen:
ThaMan A-TOM-X schreef Sorry maar vind dit maar een belachelijke comment. Mijn post was enkel voor de fun, het is geen wedstrijd he. :roll: mijn comment was ook voor de fun, anyway.... https://www.legendaryclubs.com/d/5209-funny-movies
Stanne A-TOM-X schreefThaMan schreefNie veel bijzonders... kon mijn dochter ook toen ze 2 jaar was Sorry maar vind dit maar een belachelijke comment. Mijn post was enkel voor de fun, het is geen wedstrijd he. :roll: Maakt ni uit, de toekomst is al verzekerd in beide gevallen :mrgreen:
Dr_Poppers Stel je voor, zullen misschien later platen van James Holden of zo als zijnde retro gaan draaien! 😛