Nostalgie90 Spears @ music awards parodie <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
foolish_mind Wist niet juist waar ik dit item moest posten dus dan doe ik het hier maar ๐ Ramstein zullen de meeste mensen wel kennen, stoere mannen met ruige muziek.Wel laat dat laatste vallen en zet er een soort tirollerplaat op en dan krijg je dit!!!! Vond het wel zeer mooi gedaan kwa knip en plakwerk :alien: <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
MUC 2 weken ambiance met lederhose aan ๐ en nu op naar de luchthaven ... wie weet verschijn ik vanavond ook wel in men lederhose
Nele303 brutski schreefschitterend om terug te zien :mrgreen: http://nl.youtube.com/watch?v=3WnHqboN1ws hilarisch
back_to_the_90s hier heb ek dus dicht gelegen hรฉ ๐ ge moet zijn ander filmkes is bezien,gast doet da super goe
Trab back to the 90's schreefhier heb ek dus dicht hรฉ ๐ ge moet zijn ander filmkes is bezien,gast doet da super goe Hahaha, super!
foolish_mind :lol: :lol: Man man 1 van de beste buiksprekers die ik al gezien heb. Heb nog krampen in mijn buik van het lachen :thumleft: STOP TOUCHING ME...........
back_to_the_90s but your all bone. it's just a fleshwound met die walter en peanut lag ek ook dicht zenne :mrgreen:
Stanne Is zien of dit lukt. Het gaat hem niet over de inhoud van het filmke maar het intervieuw op zich.