[verwijderd] ja ze kunne alles uitvinden behalve een teletijdmachine ... ik zou dan gewoon blijven steken tussen 1988 en 1998 ... hehe :lol: greetz 8)
[verwijderd] keskondisco schreefNaar een vriendin haar gezaag....make it stop!! Ge moogt ze komen afhalen in Zulte :!: Welke maten heeft ze? :wink:
poehaaaaa Richman schreefkeskondisco schreefNaar een vriendin haar gezaag....make it stop!! Ge moogt ze komen afhalen in Zulte :!: Welke maten heeft ze? :wink: keskondisco is al zeker ne maat, voor de rest weet ik het ni :idea: :wink:
[verwijderd] Richman schreefkeskondisco schreefNaar een vriendin haar gezaag....make it stop!! Ge moogt ze komen afhalen in Zulte :!: Welke maten heeft ze? :wink: 1.68m, 56 Kg, C cup en ik vind ze veel weg hebben van Anelina Jolie in haar gezichtje maar 't is al weer in orde so she's staying.
[verwijderd] poehaaaaa schreefRichman schreef Welke maten heeft ze? :wink: keskondisco is al zeker ne maat, voor de rest weet ik het ni :idea: :wink: Hahahahahhahah :lol: Goe gevonden!
[verwijderd] keskondisco schreefpoehaaaaa schreefRichman schreef Welke maten heeft ze? :wink: keskondisco is al zeker ne maat, voor de rest weet ik het ni :idea: :wink: Hahahahahhahah :lol: Goe gevonden! LOL idd Zo'n droge humor zo vroeg op den dag ben juist wakker zulle das moeilijk te slikken zulle!
ThaMan hahhaha, goed... :lol: Naagh atm ben ik een Acid Remix aan het horen van "Madonna - Lucky Star (303 Remix)" wel lekker...
[verwijderd] nu ben ik naar Dee rex - soilent green aant luisteren,echt baccardi's schijfke :!: 8) greetz 8)
[verwijderd] Heaven 3. (deep trance essentials) Net gekocht voor m'n lief en ook wa voor mezelf ๐ Nie zo heel bijzonder ma es leuk om op ne zondagnamiddag op te leggen. Tof om Der Dritte Raum -Hale Bopp nog es te horen. Ook nog wa meer hedendaagse liedjes in een andere versie zoals Closer to me en Do what u want...
ads keskondisco, is uw vriendinne van zulte toch? da is hier nie zo heel ver van mij anders! denk wel dat vrouwtje daar nie zo content zou mee zijn :wink: momenteel aant luisteren naar setje van Kevin Jee in Balmoral, zalig!
[verwijderd] Nalin & Kane - Open youre eyes ma dan wel in een remix met zware bassen.Die speelde vroeger wel es in La Bush ma sindsdien nooit meer gehoord ๐