Sunreezer inderdaad ik heb die nog gepost, was trouwens de eerste set die hier op dit forum gepost werd.
ThaMan In de reeks, "laten we ons nog es ff gaan" Thomas Falcon - High Again Machtige Groovy tune in den aard als "Call On Me"van de heren Dj Falcon & Thomas Bangalter. En ik zeg hou deze in de gaten want dat word weer een dikke kraker van jewelste !!
Ho_Chi_Min Dj Heather live @Dnalounge in San Francisco 6 hours pleasure of deep,dirty&funky house.. 8)
[verwijderd] Gast presents 8 Hours Oldskool 1988 - 1994 retrosetje van 8 uur enne om je vingers bij af te likken ...
[verwijderd] ben een cd aan het luisteren van movements @[verwijderd] van phi-phi vs frank zolex en direct eens luisteren naar een new wave cdtje van de zolex
ThaMan Waar zit em feitelijk die "Dj Gast".... beloftes maken zoveel als em wil, maar kzou wel graag willen dat em ze dan ook naleeft (sorry josje, maar het is weer een waal ๐ )
[verwijderd] ThaMan schreefWaar zit em feitelijk die "Dj Gast".... beloftes maken zoveel als em wil, maar kzou wel graag willen dat em ze dan ook naleeft (sorry josje, maar het is weer een waal ๐ ) Ja ik heb hier ook een probleem met een andere franssprekende maar Oh wee als je dat luidopzegt! on topic: Amir Javasoul @lisboa galaxy
[verwijderd] idd o wee ritchie... btw heb vrijdag met dave staan babbelen... kmoest em keer toevoegen op msn pm't mij keer zijn e-mailadres aub greetz
[verwijderd] ik ben nu Fatal error - fatal error aant luisteren, 1 van de beste new beat platen wa der zijn ๐ ๐ 8) THIS IS BELGIUM !!!! 8)
ThaMan Als ik zeg wat ik aan het luisteren ben, moet ik iemand inhuren :lol: naagh is een verassing voor in 3 weken
[verwijderd] graag zou ik een deel cdtjes van de frank willen rippen ma zou nie weten hoe ik da zou moeten doen .heb die enkel op cd's staan of veel cassetjes.ikzelf kan zelf nooit een live set douwnloaden ben nie zo een computerfreak.