als niet rokers opeens hun zinnetje gaan krijgen tov rokers, dan gaan de nuchtere mensen ook de dronkaards buitenkegelen, en ook de mensen onder invloed mogen dan ook buiten
persoonlijk wil ik mensen met dure kledij (snobs) ook buiten want ik heb daar ook iets tegen, dat volk kan zonder zeveren mijn avond zwaar verpesten
ben ik duidelijk genoeg? :roll:
en een argument als roken doodt x aantal slachtoffers per jaar is gewoon dom want dat doet alcohol ook en stel je voor dat we dat gaan verbieden op café :-o ik denk zelfs dat Brussel als stad ook x aantal slachtoffers per jaar veroorzaakt 😛
waar zijn we naartoe aan het gaan eigenlijk? een café met enkel chocomelk en cola? waarom zou ik in godsnaam nog op café gaan in 2015 als we zo verder doen?
de volgende stroming gaat zagen over het te luide volume => 90db limiet => dancings worden praatcafé's waarbij je de muziek praktisch niet meer hoort, laat staan dat je een dikke vette bass zal voelen :roll:
het is gewoon een hype, een rage
en dat is mijn grootste frustratie :x
allemaal die mannen die opeens de strijk willen doen en gezond eten willen maken iedere dag, en culture club truttekes die die onnozelaars dan nog zot maken ook :x