Marko spreekt miss frans ja maar das toch eene Joegoslaaf nie? En sorry tis miss een groot DJ maar eene nek gelijk eene wereld mijn gedacht :?
allé das mijn mening ervan hé...
grtz
Marko is inderdaad joegoslaaf. Wij hadden zo'n filosofie vroeger verzonnen dat Marko zo melodromatisch (wat we juist goed vonden) kon spelen omdat zijn land zoveel ellende had meegemaakt... :lol: :lol:
Anyway, volgens mij is hij behoorlijk verlegen en dat kun je nogal eens verwisselen met dikke nek. Tis ene speciale (maar welke dj is dat niet?). Ik heb ook al eens meegemaakt dat Marko echt helemaal uitflipte tegen iemand in de fuse die hem vanalles aan het vragen was tijdens het draaien. 5 min daarna stond hij weer met zijn handen in de lucht :shock: Was een beetje surrealitisch zo'n extreem verschil. Sosa misschien? Vaak zijn ook die kereltjes die eromheen hangen zo irritant.
Anyway, Eric B is ook waals (weer een :wink: ). Hij heeft ook zijn streken (afplakken vinyl, niks zeggen over titels ed), maar toch heb ik een keer heel relaxed met hem gekletst nadat hij op een feest had moeten draaien. Vertelde heel enthousiast over de bocca en dat mensen hem volgden naar huis ed. Hij is toen nog opnieuw gaan draaien en draaide toen zelfs verzoeknummers van ons (wat bijna geen enkele dj doet).