torsion schreefsnap u echt wel weet ge vind de line up ook ni echt cm maar als cm u belt om te kome spele pakt ge da toch ook aan das ne droom die uitkomt weet ge te spele in de club waar ik ben opgegroeid bij manier van spreke !
en onder reunion versta ik alle style kome aan bod die de club ooit gekend heeft .... daar hore hardcore en jump ook bij !
cm gaat verder weet ge, illusion is ook nog ope en gaan toch ook mee mee uldere tid; franky kloeck is nu resident in illusion draait toch ook nieuwe plate tco ??? of alleen retro .... nee toch
moest cm heropene en zijn oude style terug gaan spele dan hebt ge u vast volk elke week maar zit u club ni vol en kunt ge ni blijve bestaan
onder reunion versta ik alleen muziek style die aan bod kome die de club gekend heeft van 91 tot 2006
oké die 3 maanden dat Cherry Moon effectief Hardcore op nen zaterdag met residents heeft gedraaid en die 4 of 5 jumpavondjes op het laatste dan? Ze hebben der ook veel succes mee gehad.... :evil:
Wete ik ben heus niet den enige die zo denkt ze, als ze zo blijven doorgaan zijn er geen anciens meer en als ik er eerlijk over mag zijn, vind ik van weinig respect getuigen. Maarja alles draait om geld of course...
Ge moogt mij dan ies laten weten hoeveel platen van voor '99 ze zullen spelen, buiten een paar klassiekers uit '95 (de lekker platten bucht...)
torsion schreefalleen djs van het laatste jaar ???
ydr begin periode
psychogene, pierre en ghost achter hc periode meer techno in cm
d-feat, q-ic en furax laatste periode met de jump
en denk da noize provider zijn naam al meer dan genoeg beweze heeft met meer tekstyle gelijk manu kenton ....
en krijge jonge talenten geen kans meer ?
en vind ghost zen retro setjes meestal ni slecht wel redelijk mainstream en commercieel maar wel de ene hit na de andere
MERENDEEL VAN DE DJ's, eerst leren lezen vooral ge begint te roepen, buiten ydr, psychogene en pierre vind ik de rest totaal niet waardig om in 1 adem met de naam Cherry Moon genoemd te worden...
noize provider heb ik trouwens nog nooit van gehoord voor dit event, net als u naam trouwens...
Jonge talenten hebben genoeg andere eventen vind ik eerlijk gezegd, die moeten niet geassocieërd worden met een legende.
Dat is mijn persoonlijke mening, wil u hier ni bij aanvallen maar ga hier zeker ni menne mond houden.