torsion schreefde rest van die djs hebbe allemaal als gast in cm gestaan ....
torsion (ik) ben geboekt voor warming up heb 8 jaar elke week in cherry gezete heb bijna elke plaat die daar gestpeeld is heb zon 3000 vinyls waarvan een 1000 tal retro's .... ben geboekt na cm mij had hore draaie op quake retro closing setje, en dr moete paar commercielere en nieuwe djs bi zijn om volk te trekke. elke club moet meegaan mee zijn tid al is mij favo style nog altij retro en oldscool .... welke djs in hall 2 hebbe al in cm gestaan vroeger ???
begrijp u standpunt weet ge .... mijn grote voorbeelde en invloede ware georges (la bush), ydr, youri, frank biazzi, dave davis, ben ook grote moby fan, retro trance-house en techno zijn men favoriete style
al de djs op de flyer zijn ook begonne mee retro denk ik en zo meegegaan mee de tid en naar andere style beginne overgaan
mja gast @ CM? Merendeel allemaal van het laatste jaar pas ofzo, 2de zaal buiten Tofke ook ni veel soeps alhoewel Lins er vroeger net als u ook wel veel zat.
Ik vind persoonlijk dat ze zoiets dan geen Cherry Moon moeten noemen ook, ze willen gelijk gewoon de naam nog wa uitzuigen op zo een manier.
Vind het gewoon spijtig dat er op alle reunie's enkel maar aandacht is geweest op de laatste 2-3 jaar en niet op de grotere periode. Waar is een Franky Kloeck trouwens al gebleven? Of een Marusha/Armani, dat is toch ook commercieël goed en leunt mijninziens veel beter aan bij cherry dan (met alle respect) iemand als u.
Achja ge moogt zeggen dak zaag en weet ik veel maar sinds de sluiting vind ik de opvolging van de line-ups en de CD-compilatie totaal niet cherry waardig meer!