Lagoas schreeftrouwens
ik kan begrijpen dat mensen vloei gebruiken om een beetje in de wind te zijn
want dag nadien voel je u fris
en dat is anders met 10 of meer pintjes
maar vloei gebruiken om neer te gaan?
where's the fun?
naar illusion of weet ik veel waar trekken
en daar dan een paar uur in slaap vallen?
en waar zit de liefde voor muziek dan?
mensen die gaan op muziek & xtc is te begrijpen
maar in de zetelkes of in auto in slaap vallen van liquid
pffff
trouwens, nog niet zolang geleden konden de politie liquid niet echt vinden in de mensen hun bloed
en ik stelde me dan altijd vragen bij mensen die snachts in het weekend in slaap vielen achter stuur
'de bestuurder had nochtans niets gedronken'
dan gaat er bij mij steeds een belletje rinkelen
niet dat het altijd het geval is, maar toch...
denkt ge da iemand wou neer gaan ?
iedereen weet wel waar hij bij bezig is ,ma vroeger was da spul echt wel vies geflipt en ge had da gewoon ni in de hand.dikwijls had ge al meer as 2 dage nemeer geslape en maakte het ook ni echt zoveel uit as ge neer ging ,dan werd ge wakker en voelde ge u beter dan dervoor π niemand bekeek u scheef omda ge uw oogskes toe deed !da was totaal ni te vergelijke me nu ! nu slaan de portiers half uw tande uit en heeft iedereen u in de gate
en trouwens vroeger ooit in carat geweest ???
daar lage ze soms bijna allemaal gewoon op mekaar :lol:
nu denk ik ook van pff hoe dede we vroeger wel ni ,ma toen op di moment hadde we al zoveel binne da ons da nemeer echt veel intresseerde π iedereen was happy in carat ,iedereen was zo scheef as iets en hoe scheef ge ook waard ,daar in carat zat er altijd nog wel 1ne di nog scheefer was as u,iedereen was uwe kameraad ,da was gewoon echt fijn di tijd !mja nu zou k het allemaal nemeer over doen zenne ,want nu denk k soms van : hoe geflipt ware we vroeger wel ni :?