ik heb veel heel veel brutte weekends gehad eigelijk
meestal ni echt zo gezond en daar heb ik derna ook wel pere door afgezien en dinge meegemaakt :?
vrijdag werke tot een uur of 6 ,al van half 6 smorgens op en hele week gewerkt!
thuis kome ,rap iets ete ,mij wasse ,haar in de plooi legge,joint rolle en naar ne kameraad zen clubhuis gaan ๐ (clubhuis was bom ingericht ,met lekkere verlichting ,lekkere zetels enz en kon toch gemakkelijk 30 man rustig zitte)
daar marchandise fixe voor het hele weekend ๐
kameraad draaide meestal in clubhuis ,waar iedereen dan ook same kwam en al stillekes zijn materiaal begon te teste ๐ wij ware bij ne hele groep en meestal maakte wij al vannalles mee vooralleer we op stap ginge :lol:
dan tege een uur of 12 richting baccardi's vertrekke ,tot sluiting daar blijve ,terug naar clubhuis en daar blijve afteren tot een uur of 3 smiddags,dan ff thuis gaan en mij gereed make voor de volgende avond.tege 5u terug gaan naar clubhuis en de avond al goed beginne daar ๐
tege een uur of 12 vertrekke richting illusion ,daar blijve tot een uur of 9 of 10 ofz ,dan afzakke naar carat tot een uur of 2.dan richting thuis rijde.
in de zondagmiddag ff naar de monty of drijtap in alken tot een uur of 8,ask moest werke dan stopte meestal het weekend daar met een hele hoop lexotans :lol: ma heel opt begin durfde ik wel es terug naar carat te gaan dan tot een uur of 12 ,daarna naar la rocca tot een uur of 5 en dan rechtstreeks naar men werk ๐ ma da is spijtig genoeg es slecht afgelope en toen zijn ze mij op men werk met de mug moete kome hale en ben ik daar buite gekegeld :oops: :? k moet ook wel toegeve da ik meestal in zo van di weekends wel es geregeld in slaap durfde te valle ๐ meestal in de disoteek zelf ,of wel op de parking erges ,2x in het ziekenhuis en as ik chance had dan was het in het clubhuis of in ne maat zene auto ofz :oops:
dit heb ik ongeveer 2 jaar lang ieder weekend volgehoude ๐ ma ik raad dit niemand aan ,want ik was toen ongelooflijk agresief ,had tal van tiks ,dikwijls depressief en zag dinge di er ni ware :oops: