Ik blijf het belachelijk en vooral kinderachtig vinden al dat gedoe bij R&B. Gelukkig beginnen enkelen het nu zelf in te zien. Mensen zoals Nas laten ook hun ongenoegen horen in hun nummers over die belachelijke clipjes en pooierpraat.
Geef me dan toch maar de old school hiphop en soul met De La Soul, Grandmaster Flash, Naughty By Nature, Gang Starr,... Zit tenminste toch nog iets in en als ze samples gebruikten was het tenminste op een inventieve manier. Tegenwoordig zitten ze maar wat te schreeuwen over oude jaren 80 hits zoals Personal Jesus, Golden Brown, Broken Wings, Tainted Love,...
Street credibility :cool: En met een blanke platenbaas (die het grootste deel van de centen opstrijkt) achter zich ๐ En al die jonge kids laten zich vangen (recht uit de ghetto, ja mn voeten...)
Culture Club is nu eenmaal het lievelingetje van de links pers ... Terwijl men bij de andere clubs niet verder komt dan verslagen over razzia's krijgen zij de wind van achter ๐ Een club waar men ook R&B-muziek draait kan men moeilijk aanvallen, zou te racistisch kunnen klinken (zelfde voor Carrรฉ). Voor mij is CC allesbehalve een topper, it's not about the music but about posing ๐