Richman schreefDan moet je me daar zeker tegengekomen hebben hoor ik zat daar bijna ieder weekend vanaf dat het open was! Meestal aan de zijkant links als je binnekwam bij de bende van Oostende!
8)
we gingen daar af en toe met mensen van aalst en gentse uit; namen ontglippen me (tony en peter oa) , af en toe met een vriendin van dendermonde en hebben daar wat mensen van valenciennes leren kennen (oa blonde gast van wie de naam mij ontglipt met rood peugeotje 306) zaten meestal achteraan rechts van dj-booth aan nooddeur in beginperiode 97-98
kon dat uitgaanstempo echter niet volhouden hebben nog een periode overwogen om zondag op te staan en dan te gaan maar de vrienden en mijn vriendin vertrouwden het niet echt vanwege onze straffe verhalen 🙂
We hebben na axiome het een periode wat kalmer aan gedaan en dat bleek geen slecht idee voor onze gezondheid, andere vrienden die wel aan dat tempo bleven uitgaan zijn er op één of andere manier aan ten onder gegaan if you know what i mean .... het was kort de die-hard periode van 2 jaar maar het zal me steeds bijblijven, als ik men tapekes speel in de wagen krijg ik af en toe flash-backs :mrgreen: