misschien niet zo een straf verhaal maar tzal me steeds bijblijven
in beginperiode van axiome zaten we rechts van djbooth achteraan aan nooduitgang op die blokjes het was ergens 16u zondagnamiddag, ik redelijk van de kaart en der was zo een typisch aftersfeertje en de kevin net hallucinerend goed aant spelen... komt er links van mij nogal een zwaarlijvige kerel zitten met cowboyboots aan
vraagt hem ineens of ik een sigaret moet hebben, ik kijk hem aan en werd even nuchter ... zijn oogkas stond zo dik als een raap ... alsof hij een minuut geleden een knuppel tegen zijn oog gekregen had , kort daarna komt daar een zwaargebouwde donkere kerel met schottvestje een halve meter voor mijn neus staan , uitdagend agressief dansen naar diene gast naast mij... hij moet daar zo een klein uurtje gedanst hebben...
Mijne maat fluisterde toen om ons klaar te houden om ons naar de uitgang te boksen ... hij was nochtans niet snel bang maar er was echt zo een paranoia sfeer, ze hebben diene kerel echt wel mentaal gekraakt
wonderwel hebben ze niet meer gebokst
Natuurlijk ook niet te vergeten de zondagavonden de rit huiswaarts, twas zo erg dat we altijd rood moesten roepen want anders stopte mijne maat niet, zo een uur rijden
godver ik mis dat ongeremd gedrag wel eens :lol: