Report van het retroweekend
Vrijdag
De zaal zat al vroeg ageladen vol, wat een opkomst den ghost bezorgde ons al vroeg enkele rillingen met Planetary assault system en dergelijke retro-schijven. De toon was direct al gezet den Danny nam dan over en deed wat er van hem verwacht werd harde retro-sound maar daarvoor niet minder slecht.Den Danny doet dat zelfs hel goed en zijn retrokennis is heel stevig. Dan nam CJ Bolland over die verraste mij totaal met zijn retro want ik kende er bijna niets van ik stelde mij de vraag of die uberhaupt retro speelde zelfs ja hier en daar een schijfke ertussen geplakt maar heel stevig.
Zaterdag
Ben rond 01h00 toegekomen en vroeg me af of kevin al ter plaatse was en ja hoor in de verte zag ik de master himself het was al een hele tijd geleden dat ik hem nog es gezien had zou hij me nog herkennen. Ik naar de dj-booth en jawel hoor hij wist nog wie hij was en direct de conversatie aangeknoopt van de old days, Balmoral, axiome en consoorten, hij heeft me zijn visie vertelt over dj's in het algemeen was interessant hoor en hij zei mezelf dat hij al een hele tijd al niet meer voor zo'n groot publiek gespeeld had, jaja hij was nerveus.
Geduldig wachte ik af tot hij begon rond 03h30 leuke intro beginnen met een heel zacht nummer en direct overgaan tot de orde van de dag, klassieker na klassieker speelde hij noem me aub geen namen zo goed ben ik ook niet maar het was typische Jee-stijl met enkele balmoral nummers.
Voor al wie dit gemist heeft ik heb ongeveer 15 uur retromuziek op mp3 staan.