JJ 2 van mijn maten zijn na lange tijd nog eens geweest, maar niet met ATV Vintage maar de week ervoor en ze vonden het echt leuk en vré veel schoon vrouwvolk :idea: :!:
MIE!! keskondisco schreefMIE!! schreefik ken diene ni :oops: Ge moet u nie schamen, ge zijt den enigste nie :? Gij moet u wél schamen! :o :lol:
keskondisco MIE!! schreefKeskondisco schreef Ge moet u nie schamen, ge zijt den enigste nie :? Gij moet u wél schamen! :o :lol: Huh?! Ben nie mee ze :?
Richman Zoals gewoonlijk was er weer veel volk maar ik had de belangstelling groter verwacht! Den Ghost warmde het publiek op en geloof me zijn opwarming is zalig! Trevor Rockcliff: ik had gedacht dat hij een Tech-house dj was! Niets was minder waar er klonken funky techno-beats uit de boxen, ik zag dat het goed was! 😃
cloud volgens kevin zijn skyblog draait hij met kerstavond in h2o :shock: vorige keer in 98 met h2o retro was hij fenomenaal :shock: maar deze kan nie gaan :cry:
puree Ja hallo !! Alle registers worden blijkbaar opengetrokken voor Kerstavond (cf. 3 hours exclusive set van George's in Pulse Factory). Den deze zal verzekerst ook nie kunnen gaan :cry:
de choco cloud schreefvolgens kevin zijn skyblog draait hij met kerstavond in h2o :shock: vorige keer in 98 met h2o retro was hij fenomenaal :shock: maar deze kan nie gaan :cry: met wie draait kevin nog op kerstavond en is dat de hele nacht retro of juist kevin zijn set?
cloud vrijdag;cj bolland-ghost-danny c-fred hush-beatben zaterdag;kevin jee-francesco-chris-johan-cimai
Josjie johan en cimai zijn toch de kleine zaal residents? kunnen ze kevin daar niet bij steken :-) 2 legendes bij elkaar gesmeten :-) johan et kevin
Josjie johan en cimai zijn toch de kleine zaal residents? kunnen ze kevin daar niet bij steken :-) 2 legendes bij elkaar gesmeten :-) johan et kevin
de choco Josjie schreefjohan en cimai zijn toch de kleine zaal residents? kunnen ze kevin daar niet bij steken :-) 2 legendes bij elkaar gesmeten :-) johan et kevinis het dan de ganse nacht retro of alleen kevin zijn set ?
BOUNCER Josjie schreefjohan en cimai zijn toch de kleine zaal residents? kunnen ze kevin daar niet bij steken :-) 2 legendes bij elkaar gesmeten :-) johan et kevin Die zullen niet tesamen draaien, johan in de kleien zaal zoals gewoonlijk en mister jee in de grote zaal. :shock: