Tja, tja..... MMmmmmmm,
Weet je wat het is: Als de minimum leeftijd nou eens 25 jaar zou zijn (verplicht, en bij twijfel controleren!!) En als ze ook nog eens echt ouwe muziekjes draaiden zou ik meteen kaarten gaan kopen.
Maar jullie weten ook wel dat er voor 80% volk binnen zal zitten die onze "X" never nooit niet gezien of gekend hebben!!! Oke onze hardcore & classix kennen ze mischien wel maar daar houd het helemaal op.
Van een reunie zal totaal geen spraken zijn, maar het is goed dat ze het proberen. Van de andere kant is het weer een manier om over onze ruggen geld te verdienen. ik zie dat een kaartje aan de deur 25 euro kost.
Sorry hoor, ik vind dat veel geld.
Ik zat zelf tot voorkort nog altijd in de scene als dj en als organisator,
En heb altijd een waanzinigge tijd gehad. 19 febr. vorig jaar heb ik nog een reunie georganiseerd ook met de bedoeling om ouwe vrienden en bekenden terug te zien en welliswaar helemaal in ClubX stijl. (nog terug te vinden binnen deze site, in de "x" draadjes)
Yves is toen ook komen draaien. Het feest is toen ook zeker geslaagd maar hier was van een reunie ook geen spraken.
Je krijgt ons 30ers niet makkelijk meer naar een party. En wat te denken van de dope, dat hoorde er helemaal bij (voor 95% van ons)
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben wel wat rustiger geworden in den tijd!!
Maar anyway, thanX voor de tip, ik ga toch overwegen om te gaan..
Greetz&respect !!!
Roy...