Al een tijd aan het meelezen zonder geregistreerd te zijn, velen hier kennen me als een anonieme persoonlijkheid onder de nick 'rizzo' die al jaren meedraait en die ze kennen vanop diverse fora, enkelen kennen me in real life.
Bijna 30. Als kleine gast opgegroeid thuis met véél muziek, vinyls, e.d rondom me heen. Midden jaren '80 als jonge snaak via oudere vrienden in contact gekomen met wave, EBM, new beat en vooral ook het 'nieuwe' aan heel die beweging. Al de straffe verhalen. Meteen verkocht! Op school verklaarden mijn vriendjes me gek met die 'rare muziek'en m'n cassettes. Eerste grote boîten ben ik beginnen frequenteren rond '93. Heb de meeste legendarische wel gedaan denk ik, vaak zelfs ook de kleinere obscure keten. Ook klant geweest van de Nota Bene in Leuven (een in positieve zin 'berucht' house café in Leuven). Na '95 vond ik het in het Belgische clubland oersaai, zelfs Fuse kon me niet meer bekoren in '96. Ik stond op het punt om de brui aan m'n uitgaanscarrière te geven, totdat er in zomer '96 FOOD bijkwam in de Leuvense Silo. PAF! ik was meteen verkocht en ben daardoor nog een paar jaar blijven clubben, vooral Food op de diverse locaties waar ze door de jaren heen neerstreken. Vanaf 2001 vond ik ook de muziek in het algemeen bergaf blijven gaan. Sinds 2003 ga ik niet meer clubben wegens oersaai geworden.
Heb door de jaren heen een 'leuke' muziekcollectie opgebouwd van enkele 1000'en vinyls en cd's die een breed spectrum aan stijlen covered, ik vind er vooral mezelf in terug. Belangrijk is dat ik m'n doel bereikt heb: voor elke mood het perfecte muziekje dat erbij past.
Ben al die jaren een 'die hard' geweest: hard feesten, hard studeren, hard werken, weinig slaap.
Heb nu een managementfunctie bij een bedrijf met +10.000 werknemers: werk nog harder, slaap zelfs nog minder dan vroeger, een oersaai² leven, maar elke avond als ik nog aan het tokkelen ben op m'n PC staan er tape ripjes op en droom ik weg. Soms zit ik overdag stikkapot wegens slaaptekort en grote druk en dan zet ik een 'plaatje in m'n hoofd' op en beam ik mezelf weg, terug naar één of andere dansvloer ver terug in de tijd, met die, die en die naast me, gaan tot het ochtendlicht ... daar haal ik energie uit en dan kan ik er weer tegen.