Ik zit hier al lang, maar ik weet niet of ik mij hier ooit bekend heb gemaakt.
De naam is Hans, 26 jaar en ik kom uit het Hageland. Ik ben beginnen uitgaan in de periode 98-99. De gouden jaren zijn dus ook aan mij gepasseerd. Eerst bleeft het bij fuifjes en een paar bezoekjes aan locale derderangsclubs. Daarna heb ik mijn ex-vriendin leren kennen, en samen hebben we dan het echte party en clubleven ontdekt. De Fuse was sinds 2000 een vaste stek in het uitgaan waar we menig memorabele nacht hebben meegemaakt. Andere clubs kwamen niet echt aan bod, maar wel meer de parties. Dat kon variëren van Kozzmozz tot electro en breakz parties in het Brusselse tot Psy en Goa toestanden in de silo en oude fabrieken. Bezoekjes aan Tresor en de Rex in Parijs waren er ook bij. Zelf ging en ga ik sporadisch het extremere werk opzoeken op core feestjes in bv Structure Beton, Soundstation, ect. Door het goede aanbod in de Silo zit ik daar ook al wel eens, en een goede retro avond kan er natuurlijk ook altijd in. De liefde heeft me in de steek gelaten, maar die voor de muziek zal altijd wel blijven.
Ik hou veel van het vroegere werk (periode 86-96), zowel new beat, chicago house, (detroit)techno, acid, trance, hardcore,... Maar de tijd staat niet stil en smaken evolueren. Tegenwoordig hou ik het naast retro bij dubstep, IDM, ambient, electronica en wat techno en industrial hardcore met artiesten zoals Amon Tobin, Burial, Vex'd, Murcof, Neil Landstrumm, Manu Le Malin, Dj Producer, ect. Veel tijd om muziek te beluisteren en te kopen is er niet. Ik heb dus de rol met al wat nieuws is wat moeten lossen. De minimal trein dendert gewoon aan mij voorbij. Het aanbod aan nieuwe muziek is gewoon veel te groot om er nog een zicht op te hebben.