Lilly1977 schreef
En idd: ik hoor ook van veel mensen dat zij zich nog goed herinneren hoe het was toen ze de eerste keer Extreme binnengingen: gewoon vol verbazing en direct verkocht. En echt lastig zijn als je eens een weekend niet kon gaan. Zo was het bij mij toch in elk geval. Je werd daar echt naartoe getrokken... En dan dat gevoel van 'Ik ben zo blij dat ik hier ben!'. Mensen van mijn vriendenkring die niet zo dancingminded waren in die tijd die begrijpen dat dus nu nog steeds niet hè.
voor mij was extreme erg ver, maar toch zat ik er elke maandag, ondanks t feit dat ik dan al een erg zwaar weekend illusion bizar outline carat achter de rug had en eigenlijk ook gewoon op dinsdagmorgen moest gaan werken. mijn 1e keer extreme herinner ik me nog alsof t gisteren was, ik was er op vraag van een meiske dat mij wel zag zitten, en wist dat ik nogal een uitgaanstype was :mrgreen: en mij eens wou verrassen met iets waar mijn mond van zou openvallen (dit is een quote) - ik was serieus geprikkeld uiteraard, ten 1e door t feit dat zij op die manier aan mij te kennen wou geven dat ze mij wel zag zitten maar vooral ook dat 'iets waarvan mijn mond zou openvallen' want ik was toen zo onnozel om te denken dat ik alle grootste dingen allang had meegemaakt en gezien had :pig:
Wel, ik kan je verzekeren, mijn mond viel echt open - nog nooit had ik zo'n sfeer gezien als toen die maandag, en de dansers en danseressen, dat waren geen local yocals maar echte professionals, dat was kunst wat die brachten. Ik dans zelf ook heel graag en had ook al een tijdje tussen zo'n plaatselijk dansteam in de locale discotheek vertoeft, maar wat je in extreme zag, dat was echt af. En dat droeg ook enorm bij tot de sfeer. 't Begon al bij t uitstappen, op de parking, hoorde je binnen t volk juichen, t kippevel kwam al op mijn armen want aan zo'n dingen ben ik erg gevoelig. Ik kon niet wachten tot ik binnen was, en me tussen dat sfeervolkje kon voegen, de ganse nacht was legendarisch, we hebben gebleven tot de lichten aan gingen, waarna ik nog naar t werk heb moeten bellen dat ik een dagske ziek was :mrgreen:
Meisje had ni overdreven, dit was echt wel mijn meest indrukwekkende discotheekbezoek ooit, kheb haar nadien dan ook uitvoerig bedankt :pig: op de manier die zij volgens mij voor ogen had :clown: