Heb gisteren na 7 jaar mijn doos herinneringen nog eens bovengehaald, op zoek naar het beruchte eerste toegangsbandje... ik wist niet dat ik zoveel had bijgehouden al die jaren!
Een paar van mijn vondsten:
- in totaal 13 kg (jawel, ik heb ze gewogen) flyers van de periode '94 - '97, van overal een beetje eigenlijk, maar het grootse deel uiteraard van Extreme
- post van ATV, nog in de enveloppe en al, was compleet vergeten dat ze toen idd naar alle leden regelmatig flyers & brieven verstuurden
- de Extreme gazettes! Toen een hele 'wow!' maar als je dat nu openslaat... amaaai 😃
- een veertigtal krantenartikels, allemaal over ATV en Extreme (bij ons stond dat hier om de zoveel weken eens bij het regionieuws, was blijkbaar altijd wel iets te beleven daar 😉 ) De meesten over de sluiting van ATV en politiecontroles aan ATV en Extreme ('95-'96-'97) + reacties van de buurtbewoners... gewoon geweldig om terug te lezen.
- posters van Extreme, wel een aantal in 8 ofzo geplooid want die werden soms blijkbaar ook gewoon opgestuurd
- (gratis) toegangstickets, lidkaarten, de 'happy hour' flyertjes (gewoon zwart & wit, maar die staken dan tussen de dubbele flyers), zelfs de tombolalotjes om de Twingo te winnen op '3 years Extreme' (geen Twingo gewonnen uiteraard) zaten daar nog in!
Ik ben al ruim 3 uur aan het kijken geweest en ben nog niet in de helft denk ik... En na dié doos komt nog de doos met de Out Soon's, want die heb ik ook nog quasi allemaal van het jaar '94-'97... Ik ben dus waarschijnlijk nog wel een tijdje bezig.
Het enige wat ik eigenlijk nog niet tegengekomen ben, is dat bandje 😃
Ik weet niet of sommigen onder jullie soms op zoek zijn naar flyers of krantenartikels of andere dingen, je kan het mij altijd laten weten, dan scan ik wel een aantal zaken in als ik aan een scanner geraak. En dan kan ik hier misschien ook een aantal dingen posten. Zeker die Extreme-gazettes zijn geweldig, ik weet niet of die al ergens gepost zijn, ik ben nog niet zo lang op dit forum.
Om dat allemaal terug te zien na zo een tijd zeg! Dan besef je pas hoeveel je vergeten was 😉