Beste belgische dj's... makkie 🙂
- Pierre. Al vele vele jaren constant op allerhoogste niveau.
- Deg. Zie comment Pierre.
- Spacid. Veelzijdig en veel in't buitenland bezig. En een oprechte liefhebber van muziek.
- Frank Biazzi. Hoe die destijds in lagoa speelde, dat heb ik er geen meer weten doen sindsdien, en zeker niet daar :?
- Marco Bailey: you hate it or you love it, maar noem mij een dj die 20 jaar aan de top meedraait en nog steeds elke week over heel de wereld wordt geboekt en op handen wordt gedragen overal. Ik denk dat er weinig in België dat niveau ooit hebben bereikt zonder commerciele bucht te draaien. Respect.
- Phi-Phi. Al lang niet meer gehoord, maar die brave mens heeft me destijds zoveel mooie nachten bezorgd (niet vettig bedoeld :mrgreen: ) dat het een zonde zou zijn hem niet te bedanken daarvoor.
Enige nieuwkomers die ik eigenlijk ooit zie op dit lijstje terecht komen momenteel zijn Tom Dazing (straf goe bezig lately) en Massimo Girardo (nu al superieur goeie sets, als ie een gouden kans krijgt en wa geluk is ie zo mee met de grootsten).
Vaneigens hoor ik m'n eigen setjes ook graag maar ik speel puur voor mezelf, azo is't makkelijk. En ik ben Kevin Jee niet :twisted: