Smos & Baby-Bee: draaien ook al een héél eind mee + ik kan ze appreciëren voor de verschillende muziekstijlen die ze soms brengen. Kvind ze nog op hun best tijdens hun funky-house sessions (à la 10 years Café d'Anvers) :afro:
Marko: Rescpect voor die kerel, hij ook al ongelooflijk lang in de bussiness. Voor mij hét icoon van La Rocca + trendsetter in verschillende muziekgenres. :thumright:
George'S: Gewoon al voor de onvergetelijke momenten (+kippevelmomenten) die hij zovelen bezorgd heeft in de glorietijd van La Bush en ook vooral omdat hij zijn volk nooit in de steek gelaten heeft door vandaag de dag nog een bomkeet als Pulse Factory uit de grond te stampen! Endless cool diene kerel! :king:
T-Quest a.k.a. Dr. lectroluv: Prachtige dingen laten zien in zijn carrière. Wat me vooral bijgebleven is, is de keren in Fuse dat hij de keet deed ontploffen + dat iedereen ongelooflijk uit zijn dak ging! Was eens ongelooflijk verrast toen hij in Zottegem een setje kwam neerpoten. 1 woord: STEKEZOT! :eek: + zijn concept die hij onder de naam Dr. Lectroluv oprichtte, is daardoor 1 van de pioniers van de elektro/eclectic.
EDIT: Kenneth Cop: Nog in de Scene (Kruishoutem) gedraaid daarna ook naar Café d'Anvers gegaan. geweldige stijl dat diene kerel had achter zijn draaitafels. Kon echt grof uit de hoek komen! 8)