[verwijderd] cloud schreefjammer da er geen foto's bestaan van axiome of balmoral allez ik denk toch van nie :? alhoewel ik er toch enkele heb van axiome in het magazine nite club indertijd da kevin da uitbracht posten dan he cloud, met vermelding van bron kan da geen probleem zijn he
dj_Ceelux Man man,da was daar toch een te wreed kotje ze,da was echt balen asek hoorde dat het ging sluiten! Mooie herrineringen aan overgehouden aan de Carat!!! Keep the legend alive! :evil:
Jones overduidelijk zware feesten daar :p ferm om te weten hoe da der daar uit zag speitig da veel van deze dingen verloren gaan 🙁 ( kben eig zowa bezig me een archiefke me foto's en info over bekende clubs enz.. )
Bram Bedankt voor de foto's! Alé eigenlijk nie, nu zie ik pas wat ik echt gemist heb... Tja! Nee effe serieus, super!
Trab MIE!! schreefOns Malika komt daar ook lief van't wc, hihi! :lol: is da die danseres van in illusion van vroeger?
MIE trab schreefMIE!! schreefOns Malika komt daar ook lief van't wc, hihi! :lol: is da die danseres van in illusion van vroeger? jup, die is ook nog een tijdje met de Phille geweest.
eldivino Seg op dien eerste foto die hier staat, aan de rechterkant met lichtblauw hemdje en wit eronder is da onze DJ Stijn nie? tem trekt ter wel opt vant eerste zicht... aleen wa magerder int gezicht ng.... of zien ik zo scheel? grtz
baccardisboy amai dat doet nog eens goed om da zo te zien man man toch 😃 kon ik maar de klok terug draaien :-D
Nostalgie90 Na 97 (en zeker die december) ben ik er niet veel meer geweest dus .... precies meer volk dan voorheen .... mja is al zolang geleden :-) Is het jaar dat er andere lights kwamen, alsook meer en meer Illusion dj's dacht ik of vergis ik mij?
carat-freak die twee blonde dames op de eerste foto vanachter zijn dat Carolien Goelen en Tine niet ? Ik denk van wel...
[verwijderd] cloud schreefgodver ja!zat dien ook nie veel in cherry en balmoral vroeger?en in de globe, bel air, overal zat die, was heel bekend zoals ze hier zegen :-D